Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:45:40 GMT

مرکز پرورش گل وگیاه شهرداری نمایشگاه دایمی می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۳۱۶۹

مرکز پرورش گل وگیاه شهرداری نمایشگاه دایمی می شود

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: مرکز پرورش گل و گیاه شهرداری اردبیل به نمایشگاه دایمی گل تبدیل می‌شود.

محمود صفری 22 فروردین در بازدید از مرکز پرورش گل و گیاه شهرداری اظهار کرد: این مرکز با تبدیل شدن به نمایشگاه دایمی می تواند نیاز شهروندان را در حوزه گل و گیاه تامین و به شهروندان خدمات مناسب ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : استفاده عمومی از ظرفیت ایجاد شده در مجموعه تولید گل و گیاه شهرداری اردبیل علاوه بر بهره‌مندی شهروندان عزیز از آخرین تولیدات کارشناسان فضای سبز و زیباسازی شهری، می‌تواند در زمینه تحقق درآمد پایدار شهرداری اردبیل موثر واقع شود.

صفری همچنین تلاش مجموعه شهرداری اردبیل برای تحقق تعهد کاشت ۲ میلیون بوته گل و ۵۰ هزار اصله نهال در سطح شهر اردبیل در مراسم روز درختکاری سال جاری، را یادآور شد و گفت: تا امروز بیش از ۵ هزار اصله نهال در اقصی نقاط شهر کاشته شده است به طوری که با تداوم فعالیت همکاران ما در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اردبیل این وعده نیز محقق خواهد شد.

به گفته شهردار اردبیل توسعه فضای شهری و اهمیت به گل و گیاه با هدف کاهش آلایندگی و آلودگی هوا از مهم‌ترین هدفی است که ما به دنبال داریم که امیدواریم در این زمینه مشارکت همگانی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر فراهم کند و بتوانیم این فرهنگ را در بین همشهریان ترویج دهیم.

وی تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای نگهداری گل و گیاه می‌توان به ایجاد آرامش و شادابی در بین خانواده‌ها اشاره کرد که در جامعه امروزی با در نظر گرفتن شرایط موجود از جمله آپارتمان‌نشینی امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پرورش گل و گیاه شهرداري نمايشگاه شهرداری اردبیل گیاه شهرداری گل و گیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان

نمایشگاه گل و گیاه هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه گیاهان دارویی و صنایع دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم