Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر تیمور موسویان افزود: بر اساس این طرح که هم اکنون با مشارکت اتحادیه‌های صنفی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و سایر نهادهای مرتبط در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و کهگیلویه در حال اجرا است، واحدهای صنفی بدون پروانه تا زمان اخذ پروانه فعالیت صنفی مهر و موم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسویان به اهدف طرح ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه در استان اشاره کرد و افزود: پیشگیری از فرار مالیاتی، رعایت موازین بهداشتی، ارائه خدمات استاندارد از جمله اهداف اجرای این طرح در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه فرار مالیاتی، خودداری از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نداشتن صلاحیت‌های فردی از جمله پیامدهای نداشتن پروانه فعالیت صنفی است تاکید کرد: این طرح نقش مهمی در ساماندهی صنوف مختلف و بهبود خدمات رسانی بازاریان دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۳۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می‌کنند گفت: طرح ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه تا زمان شناسنامه دار شدن تمام واحدهای صنفی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

موسویان از صدور پروانه کسب برای پنج هزار و۸۰ واحد صنفی استان در طول یک سال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: ۶ شرکت پخش کالا در بازارهای کهگیلویه و بویراحمد از یک سال گذشته تاکنون مجوز گرفته اند.

کد خبر 5464391

منبع: مهر

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد واحد صنفی صنعت معدن تجارت ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان کهگیلویه و بویراحمد صنفی بدون پروانه واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد