Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:09:56 GMT

ادعای رسانه عربی؛ کی‌روش از ایران پیشنهاد دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۳۳۳۰

ادعای رسانه عربی؛ کی‌روش از ایران پیشنهاد دارد

یک رسانه عربی ادعا کرد سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، از فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد همکاری مجدد دریافت کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت عربی «الکوره» به نقل از یکی از منابع خبری خود در فدراسیون فوتبال مصر نوشت که کارلوس کی‌روش پس از پایان فعالیتش در تیم ملی این کشور، چهار پیشنهاد از تیم‌های ملی کشورهای مختلف دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع آگاه به کوره خبر داده که این پیشنهادها از استرالیا، عراق، تونس و ایران بوده است. ظاهراً پیشنهادهای رسیده به کی‌روش در جدایی او از تیم ملی مصر نقش مهمی ایفا کرده و باعث وسوسه او شده است. به ویژه از سوی فدراسیون ایران که به جام جهانی قطر صعود کرده و استرالیا که در مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف امارات خواهد رفت.

پایان همکاری کی‌روش و فدراسیون فوتبال مصر

 

کارلوس کی‌روش هفت ماه در تیم ملی مصر فعالیت کرد و این تیم را به نایب قهرمانی جام ملت‌های آفریقا و مقام چهارمی جام اعراب فیفا رساند. البته این مربی پرتغالی در رساندن فراعنه به جام جهانی 2022 قطر ناکام ماند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کارلوس کی روش تیم ملی کارلوس کی روش تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران