Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مجید درودی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری‌های مستمر و تلاش همکاران دانشکده علوم پزشکی نیشابور طی چند روز گذشته مجوزهای لازم برای ادامه کار مرکز پزشکی شمس‌شرق اخذ شد.
وی  ادامه داد: از ابتدای حضورم در دانشکده علوم‌پزشکی نیشابور شفاف‌سازی فعالیت‌های این مرکز به عنوان یک مطالبه مطرح بود و این حق مسلم شهروندان و خیران است که نحوه تعامل و ارتباطشان شفاف باشد و خیر باید بداند پولی  که پرداخت کرده، کجا هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تکلیف این مرکز و تعرفه‌های آن مشخص نبود به همین خاطر در مرحله نخست مجوزهای لازم برای قانونی بودن فعالیت آن صورت گرفت.
دکتر درودی گفت: پیش از این تنها ۲۰ درصد از ظرفیت این مرکز فعال بود و طی گفت‌وگویی که با یکی از برادران شمس‌شرق (پایه‌گذاران این مرکز) داشتیم، فعال کردن بیش از ۸۰ درصد ظرفیت این مرکز مورد تاکید قرار گرفت.
وی ادامه داد: هم‌اکنون این‌ مرکز به بیمارستان حکیم واگذار شد و امیدواریم با همکاری و تعامل این ۲ مرکز شهروندان از خدمات بهداشتی و درمانی بیشتری برخوردار می شوند.
درودی اظهار کرد: توسعه بخش‌های مربوط به زنان، زایمان و نازایی از برنامه‌های آینده این مرکز پزشکی است و با توجه با اینکه دانشکده علوم‌پزشکی نیشابور به عنوان قرارگاه جوان‌سازی جمعیت انتخاب شده از امکانات و اعتبارات لازم در این زمینه برخوردار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی کامل آن به عنوان مرکز فوق‌تخصصی سلامت بانوان در شرق کشور در آینده بانوان نیشابور برای دریافت خدمات درمانی ناچار به مراجعه به سایر شهرها نباشند و در حال تهیه تفاهم‌نامه‌ای با مراکز پزشکی برادران شمس‌شرق در خارج از کشور برای مبادله استاد و دانشجو هستیم تا این مرکز به یک مرکز پیشرفته بین‌المللی ارتقا یابد.
مرکز پزشکی خیرساز شمس‌شرق در بیمارستان حکیم نیشابور چهارشنبه هفته گذشته به خاطر نداشتن پروانه بهره‌برداری و پروانه مسوول فنی به صورت موقت تعطیل شد.
این مرکز پزشکی  ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ با حضور استاندار وقت به بهره‌برداری رسیده بود.
مرکز شهرستان  ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها نیشابور توریسم درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیشابور توریسم درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیشابور توریسم درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز پزشکی شمس شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه

 پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد: یک واحد صنفی متخلف (رستوران) به دلیل داشتن نواقص متعدد بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و اداره اماکن پلمب شد.

پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در چوکام 

دکتر احمد لسانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام هم از پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در بخش چوکام این شهرستان خبر داد.

او با اشاره به فعالیت این مرکز ارائه خدمات عمومی پزشکی گفت: در این راستا شبکه بهداشت خمام با همراهی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، این واحد متخلف را با اخذ دستور قضایی پلمب کرد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام، برای مدیریت این مرکز درمانی غیرمجاز تشکیل پرونده و به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارجاع شد.

دکتر لسانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده مراکزی که به صورت غیرمجاز اقدام به ارائه خدمات پزشکی می‌کنند، موضوع را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج