Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه در اولین جلسه هیأت امنا ستاد دیه خراسان جنوبی تعداد ۱۲ پرونده با میزان بدهی ۷۸ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال مورد بررسی قرار گرفت.

غلامرضا حسین پور مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه که این پرونده‌ها شامل ۵ زندانی بدهی مالی، ۷ نفر مهریه است، گفت: بر اساس جلساتی که با شاکیان این پرونده‌ها داشته‌ایم مبلغی در حدود ۶۰ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باقیمانده بدهی مددجویان از طریق اعسار، تسهیلات بانکی و کمک‌های مردمی ستاد دیه تأمین خواهد شد، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۷۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های خراسان جنوبی هستند که در تلاش هستیم با کمک خیرین نیک اندیش زمینه آزادی آنان از زندان را فراهم کنیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی بیان‌کرد: سال جاری نیز همانند سنوات قبل جشن گلریزان جهت کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در ماه مبارک رمضان در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

حسین پور یادآور شد: جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خراسان‌جنوبی در روز ۲۷ فروردین ماه ساعت ۱۷ در محل سالن همایش و فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار خواهد شد.

کد خبر 5464400

منبع: مهر

کلیدواژه: زندانیان جرایم غیر عمد زندانی مراسم گلریزان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان خراسان جنوبی ستاد دیه غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند