Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماج وحید افشار گفت: شهرداری ارومیه، امسال در لیگ برتر والیبال کشور تیم داری نمی‌کند، ولی این به معنای نبود تیم از این شهر والیبال خیز در لیگ برتر نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به شوق و علاقه مردم ارومیه به والیبال می گوید: در مذاکراتی که با رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی انجام شده است، چند تن از مدیران بخش خصوصی برای تیم داری ارومیه در لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی قرار بر این شده است تا جلسه‌ای در همین حوزه با مدیران بخش خصوصی علاقه مند، در صحن شورا برگزار و حمایت‌های لازم نیز انجام شود.

وحید افشار گفت: شهرداری ارومیه در قالب لایحه‌ای می‌تواند از تیم جدید والیبال ارومیه حمایت مالی نیز داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر ادامه تلاش‌ها برای تیم داری شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال، گفت: ارومیه قطب والیبال کشور و شایسته حضور مقتدر در لیگ برتر است.

شهرداری ارومیه از سال ۱۳۹۰  تیم داری در والیال را شروع کرده است و در اولین سال حضور خود در لیگ برتر واليبال مردان توانست رتبه سومی کشور را کسب کند ولی هزینه‌های بالای تیم داری در لیگ برتر و مشکلات مختلف مالی، شهرداری ارومیه واداشت تا از تیم داری  کناره گیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال ارومیه آذربایجان غربی پایتخت والیبال ایران لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه لیگ برتر داری ارومیه تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • اشاره گادی آیزنکوت به کناره‌گیری از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین