Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:51:25 GMT

رفع تصرف بیش از 8700 مترمربع اراضی ملی در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۳۵۲۹

رفع تصرف بیش از 8700 مترمربع اراضی ملی در کردستان

حجت‌الاسلام حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه 8 هزار و 730 متر مربع از اراضی ملی در تعطیلات نوروزی امسال رفع تصرف شد، اظهار کرد: ارزش اراضی رفع تصرف شده بیش از 39 میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان کردستان در ایام تعطیلات نوروز امسال با تعیین کشیک ویژه و نظارت مستمر و دقیق ، مقابله با تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در استان را با جدیت پیگیری نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس.کل دادگستری استان کردستان افزود: از تاریخ 26 اسفندماه سال 1400 لغایت 14 فروردین ماه 1401، در شهرستان‌های سنندج و سقز با متصرفان اراضی ملی برخورد قاطع صورت گرفت و 8 هزار و 730 مترمربع از این اراضی به بیت.المال بازگشت که ارزش ریالی این اراضی بیش از 39 میلیارد ریال بوده است. 

وی مکان بروز این تصرفات را در حوزه سنندج در روستاهای آساوله و دولت آباد و روبروی بهشت محمدی و در حوزه سقز در خیابان استاد شیرازی ذکر کرد و افزود: عوامل این تصرفات غیرمجاز در ایام نوروز قصد اقدام به ساخت وساز غیرمجاز در این مکانها را داشتند که خوشبختانه با ورود دستگاه قضایی و با همکاری یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان از تصرفات آنها جلوگیری شد. 

حجت.الاسلام حسینی با تاکید بر رعایت قانون و حقوق مردم بیان داشت: شورای حفظ حقوق بیت المال با تمام توان خود از حقوق بیت‌المال دفاع می‌کند و درضمن اقدامات این شورا باید به گونه‌ای صورت پذیرد که منجر به تضییع حقوق یا اموال مردم نشود.

انتهای پیام/۲۳۳/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان حسینی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، به همت خیران ساخته می‌شود.
اعرابی افزود: برای احداث این بنا بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با ساخت این پایگاه، اهالی روستا‌های شلیل، دورک قنبری، گوزلک، شهرک محمدی و لندی شهرستان اردل از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود