Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی امید می‌گوید هدف اصلی، مسابقات المپیک است و باید با تدارک خوب وارد مسابقات شویم.

به گزارش ایسنا، مهدی مهدوی‌کیا صبح دوشنبه در حاشیه بازدید رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات این تیم اظهار کرد: حضور آقای صالحی‌امیری اتفاق خیلی خوبی بود. امیدوارم صحبت‌های امروز عملی شود و بتوانیم با تدارکات خوب وارد مسابقات شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه نسبت به رقیبان عقب هستیم اما مهم است که خودمان را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان آماده کنیم. بعد از آن هم پی در پی بازیکنان را در اردو داشته باشیم و بازی‌های دوستانه بیش‌تری را برگزار کنیم. هدف اصلی ما مسابقات المپیک است و باید با تدارک خوب وارد مسابقات شویم.

او ادامه داد: تا بازی‌های ازبکستان زمان زیادی را پیش‌رو نداریم و باید قبل از خرداد ماه که به مسابقات اعزام می‌شویم، حتما یک دیدار دوستانه را برگزار کنیم. مهم است در تورنمنت‌های مختلف حضور داشته باشیم و حضور در مسابقات کشورهای اسلامی خوب است چون می‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را محک بزنیم. این مسابقات به ما بسیار کمک می‌کند تا تیم‌مان هماهنگ‌تر شود. مهم است بازیکنان در بازی‌های بین‌المللی حضور پیدا کنند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی مهدوی كيا تیم ملی امید فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد

اسطوره باواریایی‌ها، این باشگاه را به جذب فوق ستاره‌های بیشتر، تشویق کرده است. 

بایرن مونیخ در حال حاضر هری کین را در اختیار دارد، اما اولیور کان می‌گوید آن‌ها باید به فکر معاملات آینده در ارتباط با ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه باشند.

طرفداری | به گزارش بیلد، غول‌های بوندس لیگا در تابستان ۲۰۲۳ با به خدمت گرفتن هری کین، مهاجم پرآوازه انگلیسی از تاتنهام، رکورد نقل و انتقالات خود را شکستند. این معامله با توجه به ثبت ۴۴ گل توسط این مهاجم ۳۰ ساله در اولین فصل حضورش در بایرن، باارزش تلقی می‌شود، اما برنامه‌ریزی بلندمدت نیز ضروری است. با وجود امضای قرارداد تا سال ۲۰۲۷، سوالاتی در مورد این‌که کین تا چه مدت در آلیانس آرنا حضور خواهد داشت، مطرح شده است. در واقع وقتی روزی فرا برسد که او بخواهد جدا شود، آن‌ها به یک گلزن ثابت شده دیگر نیاز خواهند داشت.

کان، که در بایرن مونیخ به عنوان دروازه‌بان و مدیرعامل فعالیت کرده است، در مصاحبه با اشپورت بیلد در مورد جاه‌طلبی‌ای که باید در پنجره‌های نقل و انتقالات آینده نشان داده شود، صحبت کرد:

بایرن مونیخ توانست هری کین را به خدمت بگیرد و همچنین باید در مورد ارلینگ هالند فکر کند. بایرن همچنین می‌تواند به کیلیان ام باپه فکر کند. این تفکر مهم است زیرا باشگاه به این جایگاه رسیده است. البته همه چیز فقط در مورد بازیکنانی مثل آن‌ها نیست، اما اگر می‌خواهید در صدر باقی بمانید، به این فوق ستاره‌ها در کنار بازیکنان با ویژگی‌های دیگر و بازیکنان جوانی که می‌توانند از تیم جوانان جذب شوند، نیاز دارید. ترکیب کردن این بازیکنان حیاتی است.

کان در ادامه در مورد تأثیری که مهاجم شماره ۹ فعلی باشگاه داشته است، افزود:

هری کین مطمئناً می‌تواند چند سال دیگر در این سطح بازی کند. تعجب‌آور نبود که او چنین شروع خوبی داشت. او یک بازیکن باتجربه در بالاترین سطح است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم