Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@18:50:17 GMT

متفاوت‌ترین هتل پایتخت کدام هتل است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۳۶۱۵

متفاوت‌ترین هتل پایتخت کدام هتل است؟

هر زمان که تمایل داشتید سفری به تهران داشته باشید، اگر دوست داشتید در هتلی متفاوت و چشم‌نواز اقامت کنید، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل اسپیناس پالاس است. ما در این مقاله قصد داریم این هتل را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید آن را رزرو نمایید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی هتل اسپیناس پالاس؛ الماس غرب تهران

قطعا انتخاب خیلی از افرادی که از شهرهای دیگر یا حتی خارج از ایران به تهران سفر می‌کنند برای اقامت در این شهر، هتل اسپیناس پالاس تهران می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هتل 5 ستاره که یکی از بزرگترین هتل‌های کل ایران می‌باشد، بیست طبقه دارد و در کل با 400 اتاق و سوئیت در سراسر هتل، با بهترین کیفیت از مسافرانی که قصد اقامت در این هتل را دارند، پذیرایی می‌کند. این هتل به سبب مرتفع‌ بودن و قرار گرفتن در نقطه‌ای مرتفع در شهر تهران، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای رو به کلان شهر تهران دارد. هتل اسپیناس پالاس هم 3 رستوران و هم 1 کافی شاپ دارد. شما می‌توانید برای صرف ناهار و شام و همچنین انواع نوشیدنی و دسر، به رستوران و کافی شاپ هتل مراجعه کنید و طعم بهترین غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرها را داخل هتل، بچشید. این هتل امکانات تفریحی مختلفی مانند زمین تنیس و سالن ماساژ نیز دارد.

دسترسی و موقعیت مکانی هتل

هتل اسپیناس پالاس تهران، در غرب این شهر ساخته شده و دسترسی نسبتا خوبی به نواحی غربی و شمالی پایتخت دارد. هتل اسپیناس در محله خوش آب و هوای سعادت آباد تهران و در نزدیکی میدان بهرود که در بلوار پاکنژاد قرار دارد، ساخته شده و فاصله خیلی کمی با پارک پرواز تهران دارد. کمی پایین‌تر از همین پارک، پارک ژوراسیک ساخته شده است. شما می‌توانید با پای پیاده به آنجا بروید و دایناسورهای متحرک را از نزدیک ببینید! از دیگر مناطق دیدنی تهران که فاصله چندان زیادی با هتل اسپیناس پالاس ندارند، می‌توان به باغ گیاهشناسی ملی با پوشش گل و گیاه متنوع و فراوان، دریاچه خلیج فارس با تعداد زیادی از وسایل تفریحی، پارک چیتگر با امکان دوچرخه سواری، پارک جنگلی کوهسار برای پیک نیک و همچنین ایران مال برای خرید و گشتن، اشاره کرد.

رزرو آنلاین هتل در پایتخت

جهت رزرو هر یک از هتل‌های تهران بصورت آنلاین و با قیمتی مناسب، می‌توانید به اپلیکیشن یا سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. برای این کار کافیست به بخش هتل داخلی رفته، نام شهر تهران را جستجو کنید و تاریخ مورد نظر برای اقامت در هتل را نیز تعیین نمایید. اسنپ تریپ بر اساس جستجوی پیشنهادی شما، لیستی از هتل‌های تهران که ظرفیت دارند را برای شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با مقایسه هتل‌ها به لحاظ قیمت، موقعیت مکانی و امکانات، هتل مورد علاقه‌تان را انتخاب و رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید و با خیال راحت به تهران سفر کنید.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا شهر تهران هتل های تهران هتل اسپیناس پالاس هتل اسپیناس هتل اسپیناس تهران هتل اسپیناس در تهران رزرو هتل در تهران افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا هتل اسپیناس پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟