Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فرهنگیان از ساماندهی و اسکان دانشجو معلمان این دانشگاه در پردیس‌ها و مراکز سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین خنیفر با تاکید بر شروع ازسرگیری آموزش های حضوری در این دانشگاه از ۱۴ فروردین ماه جاری، با اشاره به تضمین سلامت دانشجو معلمان به عنوان اولویت نخست دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: همه اقداماتی که لازمه برخورداری از آموزش حضوری صحیح متناسب با شرایط موجود دانشجو معلمان در زمان کرونا توام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است، با تلاش شبانه روزی و عزم جزم مدیران، مسؤولان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فرهنگیان، اطمینان از دریافت دوزهای واکسن دانشجو معلمان برای حضور در خوابگاه ها و کلاس‌های درس دانشگاه‌ را از اهم موارد برشمرد و گفت: در صورت انجام این مهم توسط دانشجو معلمان با مشکلی در خصوص اسکان دانشجو معلمان در خوابگاه‌ ها و حضور در کلاس های دانشگاه، مواجه نخواهیم بود.

این مقام مسؤول، نیمی از دانشجو معلمان این دانشگاه را بومی و ترددی دانست و تصریح کرد: پذیرش، ساماندهی و اسکان دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با توجه به استمرار بیماری کرونا و لزوم رعایت استاندارد های بهداشتی در محیط خوابگاهی با جمعیت کم، یک ضرورت است، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این زمینه الزامی است.

وی با اشاره به بازگشایی دانشگاه همزمان با ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: تامین نیازهای غذایی دانشجو معلمان در شرایط حاضر بسیار حایز اهمیت است، شرایطی نظیر تامین مواد اولیه با کیفیت و تجهیز سلف های دانشجویی، مهم ترین عاملی است که به جد توسط مسؤولان دانشگاه برای تضمین سلامت و رفاه حال دانشجو معلمان، انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رئیس دانشگاه فرهنگیان، در پایان با قدردانی از مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات موثر مدیریت های امور پردیس ها، روسای پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان طی روزهای اخیر در راستای تداوم آموزش های کارآمد حضوری، اظهار کرد: برخی استان ها همچون دانشگاه فرهنگیان بوشهر توسط مسؤولان استان از جمله استاندار به عنوان سرآمدهای این دانشگاه در تداوم آموزش حضوری، معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان دانشجو معلمان پردیس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: آموزش و پرورش از دید مقام معظم رهبری در صدر تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر انسان سازی را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: اداره آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای معلمان و مدیران جایگاه سیزدهم کشور را از آن خود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر و تعامل گسترده آموزش و پرورش این استان با سایر ادارات باعث شده تا اداره آموزش و پرورش استان در شرایط خوبی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از تخصیص اعتباری خوب برای این اداره در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده تعداد ۱۰۰ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 6095236

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند