Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@22:25:25 GMT

درباره مرگ"با هم حرف بزنیم"

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۳۸۸۵

درباره مرگ'با هم حرف بزنیم'

ملیحه کاظمی، تهیه کننده و سردبیر برنامه با هم حرف بزنیم در این باره به جام جم توضیح می دهد: فردا 23 فروردین ماه در این مجله رادیویی به موضوع از دست دادن عزیزان و ترس از مرگ می پردازیم. هدف ما آشنایی با علل روانشناختی ترس از مرگ است که با حضور دکتر پرویز رزاقی روانشناس روی آنتن می رود. همچنین روز چهارشنبه 24 فروردین به موضوع وحشتزدگی یا حمله پنیک را بشناسیم اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنوندگان با دلایل روانشناختی حملات پنیک آشنا می شوند. دکتر علی ناظری هم روانپزشک مهمان برنامه است.

این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه سلامت روان رادیو سلامت پخش می شود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است. زبان برنامه به گونه ای انتخاب شده تا مباحث تخصصی برای شنوندگان عام کاربردی باشد. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و ... از دیگر موضوعاتی است که برنامه "با هم حرف بزنیم" به آن می پردازد.

این برنامه در قالب مجله تخصصی به تهیه کنندگی و سردبیری ملیحه کاظمی تولید می شود. یکی از محورهای برنامه ویژگی های انسان های متعادل و با هدف است که که راهکارهای این ویژگی ها در برنامه ارائه می شود. لیلا رحیمیانی گوینده روز سه شنبه و پویان مقدم گوینده روز چهارشنبه است. برنامه با هم حرف می زنیم شامل آیتم های مختلف است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: با هم حرف بزنیم رادیو سلامت هم حرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند

ایتنا - ایکس از هوش مصنوعی «گورگ»(Grok) برای تولید خلاصه هایی از اخبار و دیگر موضوعات ترند روز در این پلتفرم استفاده می کند.
طبق پست حساب کاربری مهندسی ایکس، این ویژگی که هم اکنون فقط برای کاربران پرمیوم مهیا است، «استوری ها در ایکس»(Stories on X) نام گرفته است.

به گزارش ایتنا از مهر، براساس بیانیه این پلتفرم گروک به پست هایی که کابران با استفاده از قطعاتی از متن تولید می کنند، متکی است. به نظر می رسد برخی از محتواهای تولید شده با هوش مصنوعی مذکور ، بیش از بقیه خبر محور باشند و برخی دیگر خلاصه هایی از محاوراتی است که در پلتفرم انجام شده است. یکی از کاربران اسکرین شاتی را منتشر کرده که استوری هایی درباره گزارش درآمد اپل است. استوری دیگری «ماسک، کارشناسان درباره بدهی ملی بحث و گفتگو می کنند» نام دارد که خلاصه ای از یک محاوره آنلاین بین ماسک و اشخاص برجسته در پلتفرم ایکس است.

این ویژگی شباهت زیادی به قابلیت Moments دارد که مدت ها در توئیتر وجود داشت و توییت های معتبر درباره اخبار مهم و موضوعات مختلف در پلتفرم را تنظیم می کرد. این ویژگی که تحت نظارت گروهی از کارمندان انسانی بود در سال ۲۰۲۲ میلادی حذف شد.

خلاصه هایی که گورگ تهیه می کند مانند بقیه محتوای تولید شده با هوش مصنوعی همراه یک برچسب منتشر می شوند. در این برچسب آمده است: این استوری خلاصه ای از پست های ایکس است و ممکن است در گذر زمان تغییر کند.

دیگر خبرها

  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • هوش مصنوعی اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • بردباری ویژگی مکتب امام صادق(ع) است
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است
  • انسان‌های غارنشین گیاهخوار بودند