Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@19:42:59 GMT

گردوخاک بازار کرمانشاه را عملا به تعطیلی کشانده است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۳۹۱۳

گردوخاک بازار کرمانشاه را عملا به تعطیلی کشانده است

حسین بیات با اشاره به تبعات ریزگردها بر وضعیت بازار کرمانشاه، گفت: اگرچه مغازه‌داران در مغازه‌هایشان هستند و بازار باز است، اما در عمل کسی برای خرید به بازار نمی‌آید و مشتری وجود ندارد.

وی ادامه داد: وقتی هوا تا این اندازه آلوده است، مردم بجز برای کارهای اضطراری از خانه خارج نمی‌شوند، از همین رو کسی برای خرید کالاهای غیرضروری به بازار نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه یادآور شد: مغازه‌داران مجبورند مغازه را باز نگه دارند حتی اگر سلامت آنها در خطر باشد، زیرا بسیاری از آنها باید اجاره مغازه و پول خرید اجناس را جور کنند و حتی برای یک مشتری هم مغازه را باز نگه می‌دارند.

بیات با اشاره به شرایط سختی که برای بازار کرمانشاه ایجاد شده و ممکن است باز هم ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: تا چندی قبل بخاطر کرونا دچار محدودیت بودیم و حالا گرد و غبار ما را دچار مشکل کرده است.

وی معتقد است، واحدهای صنفی استانی مانند کرمانشاه که تا این اندازه در معرض گرد و غبار هستند و بازار خود را از دست می‌دهند، باید ویژه دیده شود و تسهیلاتی برای کمک به اصناف آنها در نظر گرفته شود.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه تاکید کرد: واحدهای صنفی که چندین روز از سال به دلیل گرد و غبار بازار خود را از دست می‌دهند نباید از نظر مالیات و... با واحدهای صنفی شهرهایی که چنین مشکلاتی ندارند یکسان دیده شوند.

بیات اضافه کرد: تقاضا داریم این وضعیت بازار کرمانشاه در شیوه اخذ مالیات، پرداخت تسهیلات و ... حتما لحاظ شود تا بازاریان کمتر تحت فشار قرار بگیرند.

46

کد خبر 1620749

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه بازار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا موسوی گفت: با وقوع یک فقره سرقت از مغازه‌ای در محدوده تهرانسر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد سارق، مردی میانسال است که قبل از طلوع آفتاب اقدام به سرقت از مغازه و فروشگاه‌ها می‌کند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: بنا بر حساسیت موضوع، مأموران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، محل‌هایی که احتمال حضور سارق می‌رفت را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه بامداد روز گذشته به مردی که سعی داشت کرکره مشبک یک مغازه را باز کند مواجه شده و برای دستگیری به سمت وی اعزام شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم که سعی کرد از محل فرار کند اما با سرعت عمل مأموران موفق به این کار نشده و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم، پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت، در پایان، با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند و به محض رؤیت موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088581

دیگر خبرها

  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور