Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:24:32 GMT

۳۰ هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۳۹۷۶

۳۰ هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی در حاشیه مراسم مواسات و کمک مومنانه به میزبانی سپاه استان سمنان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سی امین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان سمنان برگزار شد، تاکید کرد: در این مرحله ۳۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۴۵۰ هزار تومان است، تاکید کرد: هر بسته معیشتی شامل ۱۵ قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند استان سمنان است که به مناسبت ماه رمضان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه بسته‌های معیشتی به همت اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، اقشار مختلف بسیج و خیرین تهیه و توزیع شده است، تاکید کرد: رزمایش مواسات استان از ابتدای آغاز به کار تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

کاشفی با بیان اینکه مجموعاً تاکنون ۴۲۴ میلیارد تومان کمک در ۳۱ عرصه مختلف در رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان استان ارائه شده است، گفت: ما اعتقاد داریم که در شرایط کنونی خط مقدم دفاع از انقلاب رسیدگی به مشکلات مردم است.

کد خبر 5464445

منبع: مهر

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی مهدی کاشفی ماه مبارك رمضان بسته معیشتی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان استان سمنان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته شهروند خبرنگار این هفته به مواردی مانند، آبگرفتگی معابر شهر زاهدان، مشکلات مخابراتی و درخواست برای برق پایدار پرداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار