Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:55:32 GMT

تکواندو بوشهر به حمایت بخش خصوصی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۴۱۰۸

تکواندو بوشهر به حمایت بخش خصوصی نیاز دارد

سید جلال سید مردانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استان بوشهر سال گذشته حضور خوبی در لیگ دسته یک تکواندو کشور داشت اما به علت مشکلات مالی موفق به صعود از مرحله مقدماتی نشد.

وی بیان کرد: علیرضا بخت پاراتکواندوکار هم استانی در جام بین المللی فدراسیون جهانی موفق به کسب رتبه نخست و مدال طلا شد که این تنها گوشه‌ای از ظرفیت ورزشکاران هیات تکواندو استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر یادآور شد: سال گذشته بخش خصوصی در برازجان و گناوه حمایت‌هایی از تکواندو انجام دادند که این حمایت به تنهایی تامین کننده نیازهای تکواندو استان بوشهر نبود.

سیدمردانی ادامه داد: هیات تکواندو استان بوشهر براساس آخرین ارزیابی با ۲ هزار و ۱۴ ورزشکار در بین پنج هیات پرجمعیت این استان از حیث شمار ورزشکاران سازمان یافته قرار گرفته است که به تناسب این آمار نیاز است حمایت موثرتری از تکواندو صورت گیرد.

وی یادآور شد: در یک سال اخیر شهرستان‌های کنگان و دشتی به ترتیب بیشترین جذب تکواندوکار را در بین شهرستان‎های استان بوشهر داشتند که در این شهرستان‎ها و دشتستان و گناوه به دلیل شمار زیاد تکواندوکار نیاز به احداث سالن اختصاصی است.

سید مردانی اظهار کرد: استان بوشهر به واسطه شرایط خوب زیرساختی درخواست میزبانی اردوهای تیم ملی استاژ  فنی کشور را به فدراسیون ارائه کرده است.

وی گفت: این استان همچنین آمادگی دارد  تا در صورت حضور در هر کدام از لیگ‌‎های کشوری بتواند رقابت‌های لیگ را میزبانی کند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر یادآور شد: در ماه اخیر نیز چهار نفر از استان بوشهر شامل سجاد مظفری، سید جلال سید مردانی، مژده علیزاده، سودابه مویدی در دوره داوری بین المللی هانمادانگ شرکت و این دوره را با موفقیت طی کردند.

سید مردانی عنوان کرد: در این ماه نیز سجاد مظفری و فرزاد فرهی در دوره داوری بین المللی کیوروگی کشور آذربایجان شرکت خواهند کرد.

وی یادآور شد: آذرماه امسال نیز آزمون کشوری ارتقا درجه کمربند مشکی در دان‎های ۳ و ۴ ویژه بانوان به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها بوشهر گناوه فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه فدراسیون تکواندو بوشهر گناوه فدراسیون تکواندو هیات تکواندو استان بوشهر سید مردانی یادآور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات

دور جدید تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز( سه شنبه - 11 اردیبهشت ماه) با حضور هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.

این در حالی است که در روزهای گذشته  از سوی علی‌اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، کیومرث چگینی به عنوان سرپرست انجمن پاراتکواندو انتخاب و جایگزین جمشید سهرابی شده بود. اتفاقی که با اعتصاب تمرینات از سوی کادرفنی و ملی‌پوشان پاراتکواندو همراه شده بود و بلافاصله جلسه‌ای با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد تا به اختلافات پایان داده شود.

با شروع دوباره تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو به نظر می‌رسد در نهایت اختلافات با بازگشت این رشته و جمشید سهرابی به فدراسیون تکواندو ختم به خیر شده و قرار است همچنان پاراتکواندو زیر نظر فدراسیون تکواندو به فعالیت خود ادامه دهد.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و آیلار جامی،  لیلا میرزایی،  مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی نیز در گروه بانوان خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا  30 اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد. 

جدایی پاراتکواندو از فدراسیون تکواندو/ چگینی سرپرست شد

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد