Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:04:24 GMT

نمایشگاه و جشنواره گل لاله در اراک گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۴۱۱۱

نمایشگاه و جشنواره گل لاله در اراک گشایش یافت

شهردار اراک در حاشیه افتتاح این نمایشگاه و جشنواره در گفت و گو با ایرنا، افزود: این نمایشگاه در راستای ایجاد محیطی مناسب و مفرح برای خانواده‌ها و تقویت روحیه امید و شادی در بین آن‌ها توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری دایر شده است.

«علیرضا کریمی» کریمی ادامه داد: در برگزاری جشنواره گل‌های لاله امسال از طراحی‌های خاصی برای کاشت لاله‌ها استفاده شده و بیش از ۱۰۰ هزار گل لاله در ۴۰ واریته در کنار گل‌های بنفشه و درختچه‌های زینتی در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع در معرض دید عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: باغ گل‌های شهرداری اراک یکی از جذاب‌ترین فضاها برای شهروندان و علاقمندان به طبیعت است و به منظور رفاه حال بیشتر مردم در این مکان، امکاناتی مانند دریاچه، مبلمان شهری، نمازخانه، سرویس بهداشتی، گلخانه و آلاچیق ایجاد شده است.

نمایشگاه و جشنواره گل لاله شهرداری اراک از امروز (دوشنبه) به مدت ۱۵ روز، از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر در منطقه کوی صنعتی این شهر پذیرای علاقمندان است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی جشنواره گل و گیاه شهرداری اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی جشنواره اراک استان مرکزی جشنواره گل و گیاه شهرداری اراک جشنواره گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک