Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: با توجه به رونق گردشگری بعد از دو سال قرنطینه ناشی از کرونا و استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از شهر تاریخی و میراث جهانی یزد و سایر ظرفیت‌های گردشگری استان، اوج مصرف داده نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشت.

«محمدرضا پاکدل» ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این میزان رشد مصرف داده ناشی از پایداری ارتباطات مخصوصاً در اماکن گردشگری پرتردد و افزایش استفاده مسافران نوروزی، کسب و کارها و عموم مردم استان از سرویس‌ها خدمات فناوری اطلاعات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکدل افزود: خوشبختانه با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته و همت و تلاش شبانه‌روزی قابل تقدیر، مدیران و کارکنان فعال در ارتباطات زیرساخت، مخابرات، اپراتورهای همراه، شرکت‌های خصوصی تامین کننده اینترنت ثابت و سایر فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکلی در ارائه خدمات ICT در استان مشاهده‌ نشد.

گفتنی است، استان یزد در نوروز امسال میزبان قریب به یک میلیون مسافر نوروزی بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ارتباطات و فناوری اطلاعات يزد اينترنت نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ شهریار شهریاری گفت: در ماه نخست امسال حدود ۴۵ هزار تُن کالای غیرنفتی از گمرکات استان صادر شد.
وی ادامه داد: ارزش کلال‌های صادراتی ۲۷ میلیون و ۳۹۸ هزار دلار برآورد می‌شود.

شهریاری افزود: صادرات فروردین امسال به لحاظ وزنی نیز ۳۶ درصد بیشتر شد.

وی کشور قزاقستان را مقصد بیشترین کالا‌های صادرات استان عنوان و اضافه کرد: کامپوند پلی اتیلن، پسته فندقی، پلی استایرن، پنیر، تخم مرغ، خوراک آبزیان، سیب درختی، رب گوجه‌فرنگی، لوله‌هاو پروفیل، مفتول آهنی هم عمده کالا‌های صداراتی استان بود.

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان