Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@20:59:35 GMT

سازمان راهداری: فعلا نرخ کرایه‌ها افزایش نمی یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۴۲۶۸

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که فعلا برنامه ای برای افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه بین شهری وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته گمانه زنی هایی درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه پلاک عمومی بین شهری مطرح شده بود در حالی که در روزهای پایانی سال گذشته مسئولان وزارت راه و شهرسازی تأکید کرده بودند که تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱ نرخ کرایه ها افزایش نمی یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش باقرجوان-مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مهرماه سال گذشته براساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت همه نرخ ها و قیمت ها ثابت ماند و امکان افزایش آن وجود نداشت.

وی افزود: در حال حاضر نیز براساس آخرین تصمیمات و مصوبات ابلاغ شده نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری از جمله اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه تا پایان فروردین ماه سال جاری افزایش پیدا نخواهد کرد.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: از اردیبهشت ماه امسال نیز اگر قرار بر افزایش قیمت باشد براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار همان دستورات صادر شده تصمیم گیری خواهد شد اما تا آن زمان هیچ التهابی نباید ایجاد شود و کرایه ها براساس نرخ های سال گذشته خواهد بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان راهداری نرخ کرایه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مدرک مورد نیاز را برای دریافت کارت هوشمند رانندگی ناوگان عمومی اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس بخشنامه تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که به امضای داریوش امانی رئیس این سازمان رسیده، مدرک مورد نیاز برای دریافت کارت هوشمند رانندگی، به مدت یک سال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه و برای آخرین بار،  سوم راهنمایی، سیکل، پایان دوره متوسطه اول و یا معادل آن اعلام شد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر بخشنامه زیر را بخوانید.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست