Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:36:32 GMT

یک میلیون بوته انواع گل در همدان کاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۴۴۱۷

یک میلیون بوته انواع گل در همدان کاشته شد

«حسین مردانی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور افزایش جلوه بهاری در فضاهای عمومی شهر همدان برنامه گل کاری در فضاهای سبز سطح شهر توسط عوامل فضای سبز شهر همدان اجرا شده است.

وی ادامه داد: پنج هزار متر رنگ آمیزی جدول، توزیع هشت هزار نهال در هفته درختکاری، اجرای گاردریل‌ها و دیواره‌های جدا کننده (نیوجرسی)، حوض های آب نماها، ۹۷۲ تن  آسفالت و لکه گیری آسفالت در قالب اجرای «طرح استقبال از بهار» در مناطق چهارگانه شهرداری همدان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ با همت مسئولان خدمات شهری مناطق، سازمان اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، سیما منظر و فضای سبز شهری، اداره پیشگیری، آتش نشانی، ساماندهی مشاغل، مدیریت هماهنگی خدمات شهری و امور فنی مناطق چهار گانه شهرداری همدان اجرا شد.

مردانی با اشاره به ساماندهی میدان ها و پل ها در مناطق چهارگانه شهرداری همدان گفت: نصب ۳۰ بنر فرهنگی بر روی پل ها در قسمت های مختلف شهر، رنگ آمیزی المان های شهری، ساخت چندین المان از جمله ساخت مجسمه محمود اجل، المان پرستار، ساخت ۲۳ سردیس مشاهیر و مفاخر بزرگ، ساخت ۲۵۰ قطعه المان نوروزی، خط کشی عابر، نصب سیلندرهای ترافیکی به صورت گسترده از اقدامات شاخص انجام شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در قالب این طرح چند هزار متر نورپردازی، گل آرایی و آذین بندی، جمع آوری خاک و نخاله ساختمانی، پاکسازی چند هزار متری جداره ها و سطوح معابر شهری در مبادی اصلی و فرعی شهر انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با تاکید بر آماده باش کامل نیروهای آتش نشانی در سطح شهر افزود: آماده باش ۱۰ ایستگاه، ۱۲۰ نیروی عملیاتی و اداری آتش نشانی در شب چهارشنبه پایان سال و استقرار گروه های عملیاتی در سطح شهر، چاپ پوستر، بنر و بروشور هشدارهای ایمنی در خصوص چهارشنبه پایان سال، استقرار اکیپ عملیاتی سیار و خودروهای عملیاتی در اماکن شلوغ و پر تردد در جهت امداد رسانی احتمالی و به موقع در هفته پایان سال و جشن شب نیمه شعبان و گشت زنی آتش نشانان موتور سوار در شب چهارشنبه آخر سال و روز طبیعت در سطح شهر و اماکن حساس از دیگر اقدامات این معاونت در راستای طرح استقبال از بهار بوده است.

مردانی خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل و ترافیک اقداماتی همچون خط کشی محوری معابر سطح شهر، اجرای علایم افقی با رنگ ترافیکی، رنگ آمیزی بلوک های بتنی در سطح شهر، اجرای مصوبات ترافیکی، نظارت مستمر بر مراکز معاینه فنی، پشتیبانی چراغ های راهنمایی و تجهیزات ترافیکی انجام شده است.

برچسب‌ها شهرداری همدان نوروز 1401 همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان نوروز 1401 همدان شهرداری همدان نوروز 1401 همدان شهرداری همدان خدمات شهری سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از برخی انبارهای کالا در سمنان ضمن بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا با رصد انبارها و محل دپو کالا در استان آغاز شد، ابراز داشت: در زمان ۷۲ ساعت مکان‌های مورد نظر تحت پایش قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این مأموریت سازمان صمت، اداره کل تعزیرات و بازرگانی همکاری داشتند، افزود: در مدت زمان ۷۲ ساعت انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کشفیات مهمی در این بازرسی‌ها انجام گرفت، ابراز داشت: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، انواع سوخت، ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی و آشپزخانه و غیره کشف و ضبط شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه ۹ نفر در رابطه با قاچاق کالا طی مدت مذکور در استان سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه چهار وسیله نقلیه نیز طی مدت مذکور توقیف شد، افزود: انبارها و محل دپو کالا در استان سمنان پایش و با هرگونه مصادیق قاچاق برخورد می‌شود.

کد خبر 6090431

دیگر خبرها

  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت