Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از دیروز تا امروز ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۳۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۷۶۸ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۶۵۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون ۶ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۶۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

یک هزار و ۴۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۰ میلیون و ۷۹ هزار و ۹۹۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبر 5464507

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن کرونا کووید 19 آمار کرونا روز جهانی بهداشت آلودگی هوا سازمان غذا و دارو واکسیناسیون ورزش سرخک شیوع کرونا ماه رمضان 1401 واکسن شهرستان در وضعیت کووید ۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان در بخش خشکبیجار با اشاره به در پیش بودن فصل گرم و زمان بازگشایی طرح‌های سالم سازی در نیمه خرداد ماه هر سال اظهار کرد: شهرستان رشت دارای ۲۲ کیلومتر نوار ساحلی که از ۱۰ روستای ساحلی بخش‌های خشکبیجار و لشت نشا تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته تمامی مطالبات ناجیان غریق پرداخت شد، افزود: البته تلاش‌های شوراهای اسلامی و دهیاران این مناطق انکار ناپذیر است که جای قدردانی دارد لذا امسال باید یک شناگاه در این مناطق ایجاد شود.

عاشوری با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای بازگشایی طرح‌های سالم‌سازی انجام گیرد، گفت: آموزش و استقرار منجیان غریق، پوشش مناطق خطرآفرین، رعایت موازین شرعی و قانونی باید درد دستور کار قرار گیرد.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه ارائه برنامه‌های فرهنگی متنوع از عمده مسائلی است که در این ایام باید به آن پرداخته شود، اضافه کرد: داشتن مناطق دیدنی و امکان میزبانی از هموطنان و گردشگران در عمده ایام سال، ظرفیت و فرصت استثنایی برای معرفی شایسته رشت فراهم آورده که باید به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شوراها و دهیاران با استقرار امکانات و آلاچیق‌های سنتی از ظرفیت‌های گردشگری مناطق خود استفاده کنند، افزود: انتظار داریم برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های دریا با هدف ترویج عفاف و حجاب و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی با همکاری دستگاه‌های متولی تقویت شود.

فرماندار رشت بر لزوم مدیریت آسیب‌های اجتماعی در سواحل شهرستان رشت تاکید کرد و ادامه داد: جذب سرمایه گذار برای توسعه بخش گردشگری در سواحل شهرستان رشت مورد توجه قرار گرفته و ما نیز قطعاً کمک خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شده و تحت پوشش قرار دارد، اضافه کرد: نیاز است صدا و سیما نسبت به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص سواحل در سطح کلان اقدام کند.

کد خبر 6096948

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو