Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی والیبال در نشست اخیر هیات رئیسه خود رده‌سنی مسابقات دختران و پسران را در رقابت‌های قاره‌ای و جهانی یکسان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال اول و دوم فروردین ۱۴۰۱ در مقر این فدراسیون در شهر لوزان سوئیس برگزار ‌شد و دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی در این نشست شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست همسان‌سازی مسابقات قاره‌ای و جهانی رده‌های سنی بود که کنفدراسیون والیبال آسیا این موضوع را امروز (دوشنبه ۲۲ فروردین) ابلاغ کرد.   بدین ترتیب مسابقات جهانی رده‌های سنی از سال ۲۰۲۳ برای دختران و پسران زیر ۱۹سال و مردان و زنان زیر ۲۱سال به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شود و یک سال قبل از هر مسابقه نیز مسابقات قاره‌ای این رده‌ها در سطح زیر ۱۸سال و زیر ۲۰سال برگزار خواهد شد.   پیش از این، مسابقات جهانی رده‌های سنی دختران در سطح زیر ۱۸سال (نوجوانان) و زیر ۲۰سال (جوانان) برگزار می‌شد و مسابقات قاره‌ای این رده‌ها نیز در سطح زیر ۱۷سال و زیر ۱۹سال بود.   همچنین معرفی رده سنی جدید «زیر ۱۷سال» در هر دو بخش پسران و دختران برای برگزاری مسابقات جهانی از سال ۲۰۲۴ که مسابقات قاره‌ای این رده سنی نیز یک سال قبل از پیکارهای جهانی در سطح «زیر ۱۶سال» برگزار می‌شود، از دیگر تصمیم‌های جدید فدراسیون جهانی والیبال است.   به این ترتیب مسابقات رده‌های سنی در سطح قاره‌ها در هر دو جنسیت زیر ۱۶سال، زیر ۱۸سال و زیر ۲۰سال خواهد بود و مسابقات جهانی این رده‌ها نیز زیر ۱۷سال، زیر ۱۹سال و زیر ۲۱سال برگزار می‌شود.   همچنین کمیته داوران فدراسیون جهانی والیبال از ۲۰ عضو کمیته داوران کنفدراسیون‌ قاره‌های مختلف از جمله فرهاد شاهمیری عضو کمیته داوری کنفدراسیون آسیا برای حضور در وبینار دو روزه ناظر داوری دعوت کرده است.   در فهرست دعوت شدگان ۱۰ عضو جدید از کشورهای ایران، آمریکا، برزیل، بلژیک، آرژانتین، هند، مصر، چین، تونس و کویت دیده می‌شوند که بعد از حضور در این وبینار به عنوان ناظر داوری به نفرات قبلی اضافه خواهند شد.   فرهاد شاهمیری بعد از عضویت در کمیته داوران کنفدراسیون آسیا برای نخستین بار در این دوره حضور پیدا می‌کند و به عنوان ناظر داوری فدراسیون جهانی والیبال معرفی خواهد شد.   همچنین کنفدراسیون والیبال آسیا از مرتضی اکرمی داور بین‌المللی ایران به‌عنوان داور بی‌طرف برای قضاوت در مسابقات والیبال بازی‌های کشورهای عربی خلیج فارس دعوت کرد.   سومین دوره بازی‌های کشورهای عربی خلیج فارس از ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت سال جاری در چند رشته و با حضور کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده‌عربی، کویت، قطر، عمان و بحرین به میزبانی کویت برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی والیبال فدراسیون والیبال مسابقات قاره ای مسابقات جهانی رده های سنی ناظر داوری رده سنی رده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی