Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین جشنواره فروش بیمه‌های جامع عمر و پس انداز به دلیل استقبال مردم، تا عید سعید فطر تمدید شد. ششمین جشنواره فروش بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه آسیا که هم زمان با دهه مبارک فجر از ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده بود به دلیل استقبال مردم از آن، تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با عید سعید فطر تمدید شد.

بنابر این گزارش، در این جشنواره، علاوه بر جوایز ارزنده و طلایی، معادل حق بیمه یکسال عمر و پس انداز به برندگان خرید بیمه نامه پرداخت می‌شود و امکان خرید بیمه درمان انفرادی (طرح ارمغان) نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش می‌افزاید: همچنین خریداران بیمه عمر و پس انداز بیمه آسیا در مدت برگزاری این جشنواره (۱۲ بهمن ۱۴۰۰ تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) می‌توانند از تخفیفات ویژه در سایر رشته‌های بیمه‌ای از جمله خرید اقساطی بیمه شخص ثالث، ۲۵ تا ۳۵ درصد تخفیف ویژه در بیمه نامه بدنه اتومبیل، ۵۰ درصد تخفیف در بیمه‌های آتش سوزی، ۳۰ درصدت تخفیف در بیمه‌های عمر و حوادث انفرادی، ۵۰ درصد تخفیف در بیمه‌های جامع مسئولیت و ۱۰ درصد تخفیف در بیمه‌های باربری بهره‌مند شوند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی بیمه آسیا صنعت بیمه عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 تخفیف در بیمه عمر و پس انداز درصد تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها