Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ورود چوگان‌بازان تهرانی به مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) ممانعت به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که هم‌چنان وضعیت مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) مبهم است و فدراسیون چوگان از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده است در این رابطه تعیین تکلیف کند، چوگان‌بازان تهرانی امروز(سه‌شنبه ۲۲ فروردین‌ماه) در بدو ورود به این مجموعه با ممانعت از ورود به منظور تمرین و سرکشی به اسب‌های خود مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای مسئولان فدراسیون چوگان، این ممانعت به دستور سرپرست منصوب شده در باشگاه شهدا از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صورت گرفته است و با توجه به ممانعت از ورود چوگان‌بازان، آن‌ها اقدام به تهیه صورت جلسه و طرح شکایت به پلیس کردند.

ابراهیم نوزایی، رییس فدراسیون چوگان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که چوگان‌بازان از بنده درخواست کردند تا زمانی که به آن‌ها اجازه ورود به مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) داده نشده، رییس فدراسیون نیز در این فدراسیون حضور پیدا نکند، بیان کرد: قرار بر این شده تا در این راستا به وزات ورزش برویم و مشکلات به وجود آمده را با وزیر مطرح کنیم.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه)، وضعیت مبهمی دارد و رییس فدراسیون چوگان از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده که در این رابطه تعیین تکلیف کند. نوزایی در اظهاراتش عنوان کرد در رابطه با تعیین تکلیف این مجموعه ۲ بار با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردیم و به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دستور داده شد اما عملا از سوی این شرکت اقدامی صورت نگرفت و مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) روی هوا است!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چوگان مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا فدراسیون چوگان چوگان بازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت