Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف تیموری از شیرین‌ترین خاطرات دوران نوجوانی‌اش در ماه مبارک رمضان زمان در دوره جنگ تحمیلی ایران و عراق گفت.

به گزارش ایران اکونومیست، یوسف تیموری، بازیگر که در برنامه «همپای صبا» رادیو صبا حاضر شده بود، در این گفت و گو خاطره انگیز ترین ماه مبارک رمضان را سال‌های جنگ تحمیلی معرفی کرد و گفت: من از ماه مبارک رمضان خاطرات مختلفی دارم ولی ماه مبارک رمضان در زمان جنگ تحمیلی که من نوجوان بودم پر از خاطرات شیرین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دورانی که مجبور بودیم با همه دوستان و فامیل در پناهگاه‌ها زندگی کنیم، سحرهایی که همه با هم بیدار می‌شدیم و افطاری ها در جمع فامیل و دوستان برایم پر از خاطره است. اگرچه سخت بود ولی شیرین بود.

این بازیگر در پاسخ به اینکه به هنگام بازی در نقش‌های خود آیا بداهه‌گویی هم دارد؟ اظهار کرد: بله؛ البته نه به معنی بداهه‌گویی بلکه درباره‌ی دیالوگ شخصیت نظر می‌دهم و با هماهنگی کارگردان این کار انجام می‌شود. چون در بازیگری، فرد نمی‌تواند بدون اطلاع بازیگر مقابل خود دیالوگ‌ها را عوض کند.

به گزارش ایران اکونومیست، برنامه «همپای صبا» هر روز از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۰ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و گویندگی مهدی پر از رادیو صبا پخش می شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: یوسف تیموری ، رادیو صبا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یوسف تیموری رادیو صبا ماه مبارک رمضان یوسف تیموری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری انا، نیما نکیسا بعد از شکست ذوب اهن مقابل استقلال اظهار کرد: تماشاگران بازی لذت بخشی را دیدند و استقلالی ها خیلی زحمت کشیدند که خودشان را به قهرمانی نزدیک کنند.این برد مبارک استقلالی ها

وی افزود: تیم من هم خیلی زحکت کشید و تلاش کرد.مهم این است که مردم یک فوتبال قشنگ دیدند.

خبرنگاری گفت عملکرد گلر تیم شما چگونه بود که نکیسا گفت: عالی. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • گل اول صنعت نفت به مس رفسنجان با سوپرگل علی یوسف
  • گل تماشایی علی یوسف به مس رفسنجان (صنعت نفت - مس رفسنجان)
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت
  • روزی بدون رژیم غذایی ؛ سالی یکبار آدم را نمی‌کشد!
  • (ویدئو) خاطره بامزه آقای بازیگر از معلمش در «صداتو»
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • نشانی یوسف آسمانی به زمین رسید
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان