Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری «رویترز» روز گذشته تعداد ۲۶ هزار و ۸۷ مورد ابتلا به ویروس کرونا در «شانگهای» مرکز تجاری چین به عنوان بالاترین رقم در تمام دوران همه گیری کرونا ثبت شد. از ۳ آوریل که ۹ هزار و ۶ مورد ابتلا در این شهر گزارش شده بود روند رو به رشد بیماری همچنان ادامه دارد و  شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شانگهای به رغم اقدامات گسترده برای قرنطینه رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هنوز هیچگونه اطلاعاتی درباره اینکه چه موقع شهر به محدودیت ها و قرنطینه پایان خواهد داد وجود ندارد. 

در این میان خشم و  نگرانی در میان مردم این منطقه نیز به دلیل دشواری در دسترسی به مواد غذایی و مراقب های پزشکی در حال افزایش است.

براساس این گزارش در شهر «گوآنگژو» واقع در جنوب چین نیز پس از هشدار مقام های محلی درباره شناسایی ۲۰ مورد ابتلا به ویروس در هفته گذشته، مجموعه ای از محدودیت ها در حال اجرا شدن است. سویه جهش یافته «اُمیکرون» کرونا به سرعت در حال سرایت به شهرهای پرجمعیت این کشور است. 

در گوآنگژو  همچنین مدارس تا  ۱۷ آوریل تعطیل می باشند و برنامه تست شناسایی گسترده ای در حال اجرا است. در ۲ ناحیه این شهر نیز مکان های تفریحی سرپوشیده تعطیل شده اند. 

کشور چین به طور کلی روز گذشته هزار و ۱۸۴ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا را ثبت کرد که در مقایسه با روز شنبه که هزار و ۳۵۱ مورد جدید ابتلا گزارش شده بوده روند کاهشی داشته است. با این وجود هیچگونه مورد مرگ و میری گزارش نشده است و شمار افرادی که بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند بر روی ۴ هزار و ۶۳۸ مورد ثابت مانده است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا چین شانگهای محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری همه‌گیری قرن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چین شانگهای ویروس کرونا چین شانگهای محدودیت های کرونا ویروس کرونا مورد ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا

منابع خبری از تداوم تظاهرات و خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و آغاز تحصن‌های باز و فراگیر در برخی از دانشگاه های این کشور خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از تظاهرات گسترده در دانشگاه تگزاس آمریکا، در همبستگی با ملت فلسطین در غزه و در  مخالفت با واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

همچنین منابع خبری همچنین از استقرار گسترده نیروهای پلیس آمریکا در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین گزارش دادند. 

خبرنگار الجزیره گزارش داد که دانشجویان کالیفرنیا ارواین و کالیفرنیا ریورساید تحصن‌های «باز و فراگیر» خود را علیه جنگ در غزه آغاز کردند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 17 آوریل آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای اسرائیل که در جنگ غزه نقش دارند شدند. معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته های مشابهی دارند.

بازداشت 900 نفر از زمان آغاز خیزش دانشجویی در آمریکاخیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسیخیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کردخیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!