Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@06:28:41 GMT

واکنش فدراسیون عراق درباره پیشنهاد به کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۵۰۹۴

واکنش فدراسیون عراق درباره پیشنهاد به کی‌روش

فدراسیون فوتبال عراق گزینه بودن سرمربی اسبق ایران برای هدایت تیم ملی این کشور را تایید کرد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران روز گذشته با فدراسیون فوتبال مصر برای ادامه همکاری به توافق نرسید.

امروز رسانه های معتبر عربی از جمله «الکوره» و «اسکای نیوز» یکی از دلایل اصلی عدم توافق کارلوس کی روش با فدراسیون مصر وسوسه شدن این مربی پرتغالی به دلیل ۴ پیشنهادی(عراق، تونس، امارات و ایران) است که دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه‌های عربی مدعی شدند فدراسیون ایران مشتری اصلی کی روش است و مربی پرتغالی به دلیل پیشنهاد وسوسه برانگیز ایران و حضورش در جام جهانی با مصری ها به توافق نرسیده است.

در همین رابطه علی نوری خبرنگار سرشناس عراقی خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور گزینه بودن کارلوس کی روش برای هدایت تیم ملی عراق تایید کرد. کی روش در کنار دو مربی دیگر گزینه هدایت تیم ملی هستند.

هنوز فدراسیون فوتبال ایران در زمینه اخبار مطرح شده از سوی رسانه های عربی در زمینه پیشنهاد مربیگری به کارلوس کی روش واکنشی نشان داده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال عراق فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال مصر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)



منبع:پیج tarafdaricom

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هنرنمایی زیدان در جریان دیدار اسطوره‌های رئال مادرید و پورتو (فیلم) حرکات تماشایی ادن هازارد در جریان دیدار خیریه در کشور قطر (فیلم) شوت قدرتی کارلوس ، 15 تخته استایروفوم حریف او نشدند (فیلم)

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی