Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:28:27 GMT

هندبال بانوان ملایر در اندیشه سکونشینی در لیگ برتر کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۵۱۳۲

هندبال بانوان ملایر در اندیشه سکونشینی در لیگ برتر کشور

به گزارش ایرنا هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال با حضور هشت تیم در ۶ مرحله (سه دور رفت و سه دور برگشت) برگزار می‌شود و چهار تیم برتر در مرحله بعد به صورت پلی آف (تیم اول با چهارم و دوم با سوم) با هم دیدار می‌کنند تا فینالیست‌ها مشخص شوند.

دور رفت لیگ برتر هندبال زنان ۲۸ دی ماه پایان یافته بود و تیم‌ها تعطیلاتی ۷۱ روزه را پشت سر گذاشتند تا نخستین بازی از دور برگشت خود را یکشنبه شب گذشته برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت با برد در دور برگشت
دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر هندبال زنان برگزار شد و شهرداری ملایر توانست از سد آتریسا عبور کند.

در شاهرود، آتریسای تهران، تیم تیم تازه وارد به لیگ برتر، جسورتر از نیم فصل نخست نشان داد و برابر تیم رده سومی، شجاع و جنگجو بود.

نماینده استان همدان که قصد داشت از فرصت شکست بافق برابر شاملی کازرون استفاده کند و از این تیم فاصله بگیرد در نهایت در یک بازی نه چندان آسان ۲۲ بر ۱۸ پیروز شد.

آتریسا در نیمه نخست چهره یک تیم رده هفتمی را نداشت و برای شهرداری ملایر کاملا دردسرساز بود و در پایان نیمه اول با ۲ گل اختلاف به رختکن رفت.

با این نتیجه، شهرداری ملایر با ۱۱ امتیاز از ۸ بازی، با ۲ امتیاز کمتر از سپاهان و ۳ امتیاز کمتر از تاسیسات دریایی صدرنشین در رده سوم جدول ۸ تیمی باقی ماند.

تیم آتریسا نیز با همان تک امتیاز پیشین در رده هفتم باقی ماند.

اثبات توانایی دختران دیار انگور
شهرداری ملایر تنها نماینده هندبال استان همدان در این دوره از مسابقات توانست با ارایه بازی‌های دیدنی حریفان خود را شکست داده و در جمع مدعیان صف آرایی کند.

ملایری‌ها که سال‌ها از حضور در لیگ‌های برتر کشور در رشته‌های مختلف به دور بودند، حالا بانوان خود را در بالاترین سطح از مسابقات هندبال مشاهده می‌کنند.

ملایری‌ها که سال‌ها از حضور در لیگ‌های برتر کشور در رشته‌های مختلف به دور بودند، حالا بانوان خود را در بالاترین سطح از مسابقات هندبال مشاهده می‌کنند.

تیمی که محصول استعدادیابی و شکوفایی نخبه‌ها در قالب طرح‌های اجرایی هیات هندبال استان به خصوص ملایر بوده و «مژگان ملکی» سرمربی این تیم نقش بسیار مهمی در موفقیت آنان داشته است.

ملایری‌ها امسال با نام «کیهان پالایش» به استقبال لیگ برتر هندبال کشور رفتند اما حمایت شورا و شهرداری این شهر باعث شد تا تیم به نام شهرداری ملایر تغییر یابد.

هندبال ملایر متشکل از بازیکنان بومی به دنبال خلق شگفتی در نخستین تجربه حضورش در لیگ برتر کشور است.

عبور از آتریسا روحیه انگیز بود
سرمربی تیم شهرداری ملایر با تمجید از شاگردانش در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور گفت: عبور از آتریسا برای شاگردانم روحیه انگیز بود.

مژگان ملکی افزود: آتریسا متفاوت با نیم فصل اول ظاهر شده است و بازی راحتی مقابل این تیم نداشتیم.

وی بیان کرد: تمامی تیم‌ها در دور برگشت به خوبی به لحاظ آماده‌سازی تقویت شده‌اند و هرگز بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت.

سرمربی شهرداری ملایر: تمامی تیم‌ها در دور برگشت به خوبی به لحاظ آماده‌سازی تقویت شده‌اند و هرگز بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ما پس از هر بازی باید به فکر دیدار بعدی باشیم و از هم اکنون به رقابت با سایر حریفان فکر می‌کنیم.

ملکی خاطرنشان کرد: برای کسب نتایج بهتر تلاش می‌کنیم و هدف ما رسیدن به بهترین جایگاه ممکن در لیگ است و اکنون نیز سوم جدول هستیم.

سرمربی تیم هندبال شهرداری ملایر اظهار داشت: در کنار مسایل فنی، تقویت روحیه بازیکنان را مدنظر قرار داده‌ایم و می‌خواهیم شرایط خوب تیم را ادامه بدهیم.

برچسب‌ها همدان هندبال بانوان شهرداری ملایر اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان هندبال بانوان شهرداری ملایر همدان هندبال بانوان شهرداری ملایر اداره کل ورزش و جوانان استان همدان لیگ برتر هندبال شهرداری ملایر دور برگشت برتر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت

چهره دومین تیم صعودکننده به سطح اول فوتبال انگلیس مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از لسترسیتی دومین تیم صعودکننده از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ نیز مشخص و این افتخار نصیب تیم ایپسویچ تاون شد.

دیدارهای چهل‌و‌ششمین و آخرین هفته از رقابت‌های چمپیونشیپ فصل 24-2023 امروز (شنبه) به‌صورت همزمان برگزار شد که در پایان آنها ایپسویچ تاون تیم دوم جدول در خانه برابر تیم هادرزفیلد با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. این در حالی بود که حتی یک تساوی هم منجر به صعود شاگردان کایران مک‌کنا می‌شد. در واقع با توجه به شکست خانگی لیدزیونایتد رده سومی در بازی همزمان مقابل ساوتهمپتون، شکست هم حکم به صعود ایپسویچ تاون می‌داد.

پارما به سری A برگشت

 

این نتایج باعث ایجاد اختلاف شش امتیازی میلان ایپسویچ تاون و لیدزیونایتد و قطعی شدن صعود ایپسویچ تاون به لیگ برتر انگلیس شد. آخرین حضور این تیم در سطح اول فوتبال انگلیس به سال 2002 برمی‌گشت.

چهره سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر انگلیس در پایان دیدارهای پلی‌آف میان تیم‌های سوم تا ششم چمپیونشیپ شامل لیدزیونایتد، ساوتهمپتون، وست‌بروموویچ و نوریچ‌سیتی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور