Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بین نظارت و دخالت نمایندگان تفکیک قائل شوید تا فرمایشات مقام معظم رهبری بر روی زمین نماند و شأن مجلس حفظ شود و برخی افراد از نظارت عالمانه مجلس نترسند و سوء استفاده نکنند.

به گزارش ایران اکونومیست، علی بابائی کارنامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری به دلیل ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی در تذکری گفت: ولنگاری بازار در زمینه قیمت کالاها و گرانی‌های اخیر ناشی از نظارت ناقص وزارتخانه‌های صمت، اقتصاد و سازمان تعزیرات را برنمی‌تابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس در ادامه تذکرش از وزیر مربوطه خواست که پروژه احداث سد فینسک را کاملا متوقف کند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکری به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار پرداخت مطالبات کادر درمان و پزشکان تمام وقت و پاره وقت و تعیین تکلیف استخدام پرستاران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین رسیدگی به بهورزان شد.

وی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: چرا ظرفیت قانونی در جهت ارتقاء مدارس غیردولتی از جمله توجه به نیروی انسانی آنها به کار گرفته نمی‌شود.

بابایی کارنامی ضمن تذکر به وزیر خارجه به دلیل توجه به اقتدار و شأن ملت ایران و رعایت اجرای دقیق قانون اقدام متقابل ادامه داد: اشتباه سال گذشته کمیسیون تلفیق مجدداً در سال جاری تکرار شد، تدوین جداولی که به دولت فرستاده شده مورد تأیید مجلس شورای اسلامی نیست و درخواست دارم این اشتباه در سال‌های بعدی و تدوین قوانین انجام داده نشود.

نماینده مردم ساری در مجلس در پایان تأکید کرد: درخواست دارم مجلس شورای اسلامی نشستی برگزار کند و بین نظارت و دخالت نمایندگان تفکیک قائل شود تا فرمایشات مقام معظم رهبری بر روی زمین باقی نماند و شأن مجلس حفظ گردد تا برخی افراد از نظارت عالمانه مجلس نترسند و سوء استفاده نکنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نظارت مجلس ، مجلس یازدهم ، استانی سیاسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نظارت مجلس مجلس یازدهم استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش