Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «ما آرزو داریم مردم را بخندانیم»، «آرزو داریم روی صحنه‌های بـزرگ اجـرا کنیم» و... این جــمــلات شــرکــت‌کــنــنــده‌هــای مسابقات استعدادیابی تلویزیون را شاید یادتان بیاید. چهره‌هایی که ابتدا آدم‌هایی معمولی بودند و با حضور در مسابقات استعدادیابی پربیننده، طرفداران زیادی به دست آوردند و صفحه‌های اینستاگرامی‌شان از چند صد فالوئر به صدها هزار مخاطب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید برای شما هم سوال باشد شرکت‌کننده‌ها و قهرمان‌های مسابقات استعدادیابی که روزگـاری آرزوی دیده شدن داشتند حالا برای شرکت در یک برنامه و مراسم چه‌قدر پول می‌گیرند؟ در گزارش امروز به صورت تلفنی، تلگرامی یا در دایرکت سراغ چند چهره کمدین، خواننده، شعبده‌باز و... رفتیم و به عنوان یک برند معروف از آن‌ها پرسیدیم که برای یک اجرای کوتاه در مراسم چه‌قدر پول می‌گیرند؟

از «خنداننده شو» تا «فوتبال ۱۲۰»

همان روزی که رامبد جوان از شدت خنده، خودکار را پرتاب کرد و فریاد زد «اجازه بده نفس بکشیم»، می‌شد حدس زد ابوطالب حسینی بـه زودی به عنوان یکی از برترین استندآپ‌کمدین‌های تلویزیون شناخته شود. نایب قهرمان فصل دوم «خنداننده شو»، در ادامه در بخش فان برنامه «فوتبال ۱۲۰» شبکه ورزش هم با شوخی‌ها و کنایه‌هایش درخشید و در آخرین فصل از «خنداننده شو» به عنوان مربی حضور داشت

مدیر برنامه او از اولین شرط دعوت مراسم توسط ابوطالب حسینی می‌گوید: «لازم است که سالن مراسم به شکل آمفی‌تئاتری باشد، وگرنه این کمدین در سالن‌هایی مانند تالارها و سالن اجتماعات و... اجرا نمی‌کند.» او هزینه اجرای ابوطالب حسینی را برای هر ۲۰ دقیقه، ۱۵ میلیون اعلام می‌کند.

شعبده‌بازی‌های میلیونی فینالیست «عصر جدید»

سعید فتحی‌روشن، شعبده‌بـاز و منتالیست معروف سال‌های اخیر یکی از ۵ فینالیست «عصر جدید» است. اجراهای او در زمان پخش فصل اول برنامه به قدری تعجب‌برانگیز بود که شایعات درباره قدرت ماورایی‌اش در برخی صفحات زرد اینستاگرامی قوت گرفت.

او می‌گوید: «اجـرای برنامه برای نهادها و سازمان‌ها ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.» او البته هزینه طراحی یک شعبده‌بازی اختصاصی را حداقل ۱۵ میلیون اعلام می‌کند که بسته به شرایط اجرا، مبلغ هم افزایش پیدا می‌کند. این شعبده‌باز همچنین می‌گوید به دلیل شلوغی برنامه‌هایش، لازم است از مدتی پیش زمان مراسم را با او هماهنگ کنیم.

شرایط خاص کمدین «عصر جدید»

علی فــریــادی، دانشجوی رشته پزشکی از تبریز را حتما یـادتـان هست. او یکی از شرکت‌کننده‌های فصل دوم «عصر جدید» بود که بخش‌هایی از استندآپش درباره «مردم معمولی» و «خانواده‌های معمولی» وایرال شد. مدیر برنامه این کمدین در گفت‌وگو با خبرنگار ما توضیح می‌دهد: «شرط اول اجرای علی فریادی این است که سالن مراسم، آمفی‌تئاتری باشد و صحنه استیج از نظر نور و صدا هم شرایط استانداردی داشته باشد.»

او ادامه می‌دهد: «هزینه اجراهای علی فریادی از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است و بستگی به این دارد که چند دقیقه اجرا بخواهید، بلیت فروشی داشته باشید یا نه و... مثلا برای ۱۰ دقیقه اجرایی که فقط کارمندان خودتان در آن حاضر باشند ۱۰ میلیون تومان می‌گیریم و این برای اجراهایی است که متن اختصاصی نخواهید.»

استندآپ، دقیقه‌ای ۷۵۰ هزار تومان

امــیــرحــســیــن قــیــاســی از شرکت‌کنندگان فصل دوم «خنداننده شو» بود و همان زمان اجراهایش اعـــــــلام کــــــرد بـیـشـتـر شوخی‌ها و متن استندآپش را خودش می‌نویسد و در متن کمدین‌های دیگر هم، دستی در نوشتن دارد. او که روزگاری بخش طنز برنامه «هفت» را اجرا می‌کرد، این روزها برنامه‌ای هفتگی در یکی از پلتفرم‌ها دارد.

مدیر برنامه این کمدین هم هزینه اجرای او را دقیقا مشابه ابوطالب حسینی اعلام می‌کند. یعنی هر ۲۰ دقیقه ۱۵ میلیون تومان. او اضافه می‌کند: «ما می‌توانیم ۳-۴ دقیقه شوخی اختصاصی برایتان بنویسیم و بقیه شوخی‌هایمان همان متن‌هایی است که در سازمان‌های دیگر اجرا کردیم.»

اجراهای ۸ میلیونی سهرابیِ دل‌ها

نیما سهرابی از اولین قسمت «خنداننده شو ۳» که با وجـــود تعریف و تمجید داوران، به مرحله آرای مردمی رفــت، به عنوان کــمــدیــن مــظــلــوم و آرام و احساساتی «خندوانه» شناخته شـد. مدیر برنامه نیما سهرابی هم هزینه اجرای او را مانند محمدحسین توسلی بــرای هر ۲۰ دقیقه ۸ میلیون اعلام می‌کند، اما می‌گوید: «کمدین‌ها مثل آقای ریوندی، شومن نیستند و کار متفاوتی دارند. شومن‌ها تقلید صدا، موسیقی و... دارند و گاهی حتی تا یک ساعت هم می‌توانند روی صحنه باشند، اما کمدین‌ها بر مبنای متن کار می‌کنند و نمی‌توانند بیشتر از ۲۰ دقیقه روی صحنه باشند.»

او ادامه می‌دهد: «روال کارمان این شکلی است که از ۲ هفته قبل هماهنگ می‌کنیم و شرایط پرداختی‌مان هم به این شکل است که نصف مبلغ را پیش‌پرداخت می‌گیریم و روز قبل از مراسم هم باقی مانده را تسویه می‌کنیم.»

اجـرای ۸ میلیونی فینالیست «خنداننده شو ۳»

محمدحسین توسلی یکی از کمدین‌های فصل سوم مـسـابـقـه «خـنـدانـنـده شـو» بـود که موفق شد با رای مردمی تا فینال این مسابقات راه پیدا کند. مدیر برنامه او هزینه اجـرای یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای را مبلغ ۸ میلیون تومان اعلام می‌کند و می‌گوید: «این هزینه‌ها برای مراسم داخل تهران است. اگر بخواهید این چهره یزدی را به شهرستان‌ها دعـوت کنید، ۱۵ درصـد به این مبلغ اضافه می‌شود. ضمن این که هزینه بلیت هواپیما و اسکان و... هم با دعوت‌کننده است.منبع: خراسان

منبع: فردا

کلیدواژه: شعبده بازی عصر جدید خنداننده شو دستمزد عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی توانست در پایان 90 دقیقه، با سپاهان به نتیجه تساوی دست پیدا کند ولی در دقایق پایانی وقت های اضافه و روی یک اشتباه توسط مدافعین این تیم، زردپوشان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که رامین رضاییان در دقیقه 118 آن را به گل تبدیل کرد تا اصفهانی ها راهی دور بعد شوند.

احسان علوان زاده بازیکن استقلال ملاثانی درخصوص بازی مقابل سپاهان به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی مقابل تیم پر مهره سپاهان به نمایش گذاشتیم، فکر‌می کنم تمام اهالی فوتبال از ما رضایت داشتند. چه تماشاگرانی که درون ورزشگاه بودند و مردمی که در خانه پای تلویزیون ها بازی را دیدند.

او گفت: در ابتدای بازی باتوجه به قدرت سپاهان و حملات این تیم، کمی عقب نشین نشستیم که برای هر تیمی طبیعی است. ولی بازی بدون توپ را تمرین کرده بودیم و تمامی فضا هارا بسته بودیم. به هرحال مقابل تیم پر ستاره‌ای بازی داشتیم و تاکتیک این بازی از پیش برای ما مشخص بود و آن را تمرین کرده بودیم.

بازیکن استقلال ملاثانی اضافه کرد: در نیمه اول در یک غافلگیری گل را دریافت کردیم و در بین دو نیمه با صحبت های سرمربی جوان که همانند یک دوست در کنار ما است، توانستیم به بازی برگردیم و مانند بازی های همیشگی مان وارد بازی شویم. توپ را در اختیار داشتیم و حملاتی را هم روی دروازه سپاهان داشتیم که در یک موقعیت خود من تک به تک شدم که توپ زیر پایم گم شد و نتوانستم ضربه مناسبی را بزنم. ولی هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد، حملات ما بیشتر می‌شد. در یک صحنه شوت میلاد وارد دروازه نیازمند شد که همگی شوکه شدیم از این گل زیبا و توانستیم بازی را به 120 دقیقه ببریم.

علوان زاده اضافه کرد: قطعا بازی کردن مقابل تیم سپاهان کار ساده ای نیست، هرآنچه سرمربی به ما گفته بود را اجرا کردیم و تمامی فضاهارا روی بازیکنان این تیم بسته بودیم. رامین رضاییان که در هر مسابقه چندین موقعیت به دست می‌آورد، در این بازی قفل شده بود و این نشان از دوندگی بالای تیم ما دارد. جا دارد به تمامی بازیکنان خسته نباشید بگویم، حق بچه ها حضور در لیگ برتر است و در این بازی که پخش از شبکه های تلویزیونی هم بود، کیفیت فنی خود را به نمایش گذاشتند.

او در پایان گفت: دو دقیقه وقت کم آوردیم و اگر بازی به ضربات پنالتی می رفت، شاید می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم و شگفتی ساز اصلی این رقابت ها باشیم. واقعا حیف شد ولی در مقابل امکاناتی که ما داریم، این که بتوانی سپاهان را تا دقیقه ۱۱۸ هم متوقف کنی کار بزرگی کرده ای. در ادامه راه در لیگ یک به دنبال ارائه بازی های این چنینی هستیم و می‌خواهیم لیگ را با سیاوش اکبرپور به پایان برسانیم.

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴