Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:58:45 GMT

ورزش خلخال رونق گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۵۲۴۶

ورزش خلخال رونق گرفت

سیدناصر میرمرسلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برگزاری مسابقات ورزشی جام نوروز ، آئین‌های سنتی ، اجرای همایش‌ها و برگزاری انواع جشنواره‌های ورزشی در  تعطیلات نوروز امسال و ادامه آن در ماه مبارک رمضان امسال در ۱۵ روستای این شهرستان خبرداد.

وی ادامه داد: امسال برنامه‌های جام نوروز در روستاهای طولش ، برندق ، لرد ، خوجین ، خمس ، شال ، تیل ، میانرودان ، منامن ، نساز ، بفراجرد ، درو ، خانقاه بفراجرد و دمدل از توابع سه بخش مرکزی ،شاهرود و خورش‌رستم و همچنین شهر هشجین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال مسابقات جام نوروز با شور و نشاط بیشتر در ۱۵ روستا برگزار شد، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط اجتماعی ، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ، استعدادیابی ورزشی و ایجاد همدلی و هم‌افزایی در بین جوانان روستایی  ذکرکرد.

میرمرسلی خاطرنشان کرد: مسابقات جام نوروزی امسال روستایی خلخال در رشته‌های مینی فوتبال ، فوتسال ، والیبال ، تنیس روی میز ، شطرنج ، بیلیارد ، اسنوکر ، دو صحرانوردی ، فوتبال دستی و همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستاها و بخش‌های تابعه برگزار شد و در مسابقات فوتبال و فوتسال ۸۵ تیم ورزشی و همچنین در مسابقات والیبال ۱۵ تیم ورزشی حضور داشتند که این تعداد از سایر رشته‌های ورزشی فعال در جام نوروز بیشتر بود.

میرمرسلی گفت: همچنین نوروز امسال بازی‌های بومی و محلی و آئین‌های سنتی با هدف معرفی این آئین‌ها و انتقال آنها به نسل جدید در بیشتر روستاهای خلخال برگزار شد که  این امر می‌تواند موجب معرفی شهرستان خلخال به عنوان پایلوت برگزاری همایش‌ها ، جشنواره‌ها و آئین‌های سنتی منطقه و کشور شود.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی خلخال استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی خلخال استان اردبیل آسیب های اجتماعی خلخال استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد جام نوروز آئین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور درباره این آزمون گفت: نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد مقدس همزمان با سراسر کشور برگزار شد. 

وی افزود: به دلیل اینکه قرار است مدرک تخصصی به شرکت کنندگان در این آزمون اعطا شود، آزمون در سطح بالا برگزار شده است. 

حجت الاسلام والمسلمین قمی بیان کرد: امسال استقبال بسیار خوبی در این آزمون داشتیم به طوریکه حدود ۱۲ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

وی تصریح کرد: امسال تعداد شرکت کنندگان نسبت به پارسال بیش از ۲۵ درصد افزایش داشت. همچنین یک سوم شرکت کنندگان آقا و دوسوم شرکت کنندگان خانم هستند. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: در این آزمون بیش از ۵۰۰ شرکت کننده بالای ۵۰ سال داریم همچنین حدود ۵۰ نفر نیز از افراد شرکت کننده، زیر ۱۱ سال سن دارند.

دیگر خبرها

  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد