Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@00:35:11 GMT

ممانعت از ورود چوگان‌بازان + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۵۲۹۶

ممانعت از ورود چوگان‌بازان + عکس

از ورود چوگان‌بازان تهرانی به مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) ممانعت به عمل آمد.

به گزارش ایران اکونومیست، در شرایطی که هم‌چنان وضعیت مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) مبهم است و فدراسیون چوگان از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده است در این رابطه تعیین تکلیف کند، چوگان‌بازان تهرانی امروز(سه‌شنبه ۲۲ فروردین‌ماه) در بدو ورود به این مجموعه با ممانعت از ورود به منظور تمرین و سرکشی به اسب‌های خود مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای مسئولان فدراسیون چوگان، این ممانعت به دستور سرپرست منصوب شده در باشگاه شهدا از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صورت گرفته است و با توجه به ممانعت از ورود چوگان‌بازان، آن‌ها اقدام به تهیه صورت جلسه و طرح شکایت به پلیس کردند.

ابراهیم نوزایی، رییس فدراسیون چوگان در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، با اشاره به این که چوگان‌بازان از بنده درخواست کردند تا زمانی که به آن‌ها اجازه ورود به مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) داده نشده، رییس فدراسیون نیز در این فدراسیون حضور پیدا نکند، بیان کرد: قرار بر این شده تا در این راستا به وزات ورزش برویم و مشکلات به وجود آمده را با وزیر مطرح کنیم.

به گزارش ایران اکونومیست، در حال حاضر مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه)، وضعیت مبهمی دارد و رییس فدراسیون چوگان از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده که در این رابطه تعیین تکلیف کند. نوزایی در اظهاراتش عنوان کرد در رابطه با تعیین تکلیف این مجموعه ۲ بار با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردیم و به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دستور داده شد اما عملا از سوی این شرکت اقدامی صورت نگرفت و مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) روی هوا است!

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: چوگان ، مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه)

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: چوگان مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا فدراسیون چوگان چوگان بازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممانعت شورای شهر از قطع درختان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عضو شورای شهر اراک گفت: درختان نقش مهمی را در زندگی انسان و محیط اطراف دارند و از جمله مزایای آن می‌توان به تولید اکسیژن، ایجاد فضای مناسب و تلطیف و تنظیم دمای هوا، تثبیت خاک و کاهش آلودگی برای زندگی اشاره کرد.

چگینی افزود: قطع درختان قطعا نقش بسیار مخربی را در محیط زندگی ما دارد که حوزه مدیریت شهری تلاش دارد به هیچ عنوان درختان قطع نشود و برای پروژه‌های شهری نسبت به جابجایی درختان اقدام شود.

به گفته چگینی در صورت نیاز به قطع درختان برای ساخت و ساز‌های شهری، میزان خسارت وارده تخمین زده می‌شود و بنای تصمیمات ما بر این است که نسبت به توسعه فضا‌های شهری اقدام شود.

چگینی در خصوص بلوار شهید آنجفی و قطع درختان این بلوار هم گفت: قرار بوده بر اساس مصوبات شورای ترافیک دوربرگردانی در این محل ایجاد شود که گویا استعلامات به طور کامل انجام نشده و این موضوع در دست بررسی شورای اسلامی شهر است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت