Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی زاده گفت: دومین دوره پویش اهدای خون با عنوان "مهر سرخ" با هدف اهدای خون در تمامی شبهای ماه مبارک رمضان از هفتم تا پانزدهم ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامبیز مهدی زاده مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، از برگزاری دومین دوره پویش اهدای خون با عنوان “مهر سرخ” همزمان با ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به نیاز مستمر به فرآورده های خونی در ایام سال و با توجه به کاهش دریافت خون در ماه مبارک رمضان بر آن شدیم تا در قالب پویش مهر سرخ از هم استانی ها در اقصی نقاط استان دعوت کنیم در این امر خیر در ایام ماه مبارک رمضان شرکت کنند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی بیان کرد: معمولا در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به اینکه اغلب مردم در روزه داری به سر میبرند، محدودیت هایی قبل از افطار برای دریافت خون وجود دارد.

مهدی زاده عنوان کرد: اما بعد از افطار مشکل و محدودیتی برای دریافت خون نیست.

وی با بیان اینکه در لیالی قدر با تراکم اهداکنندگان مواجه هستیم و در سایر شبها با کاهش مراجعه، اظهار کرد: پویش مهر سرخ از هفتم تا پانزدهم ماه مبارک رمضان هر شب بعد از افطار در پایگاه های انتقال خون استان اجرا میشود.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: به دلیل اینکه فرآورده های خون مدت زمان طولانی قابل نگهداری نیست به همین دلیل در قالب پویش مهر سرخ از هم استانی ها دعوت میشود تا در شبهای ماه مبارک رمضان بعد از افطار ثابت و سیار خون گیری در اقصی نقاط استان مراجعه و در این امر خیر شرکت کنند.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: اختتامیه این پویش همزمان با جشن شام ولادت امام حسن مجتبی (ع) خواهد بود.

بر این اساس خادمیاران دبیرخانه خدمت رضوی خراسان جنوبی نیز چهارشنبه ۲۴ فروردین ساعت ۲۲ تا ۲۴ با حضور در میدان ابوذر شهر بیرجند؛ کانتینر سازمان انتقال خون با اهدای خون به بیماران نیازمند در پویش مهر سرخ شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان خراسان جنوبی انتقال خون اهدای خون مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان از انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله خبر داد

وی گفت؛ این نوجوان دچار مرگ مغزی بود که با بالگرد از مسجدسلیمان به شهرستان اهواز اعزام شد تا مراحل انتقال اعضاء بدن ایشان صورت بگیرد.

کره بندی افزود؛ پرواز بالگرد اورژانس هوایی خوزستان در ساعت ۱۵:۵۰ حامل فرشته ۱۳ ساله‌ی مسجدسلیمانی بود که برای پیوند اعضاء به اهواز پرواز کرد.

این کودک که متاسفانه دچار مرگ‌مغزی شده بود که با رضایت والدین برای نجات جان چند بیمار و با تلاش همکاران بهداشتی - درمانی مسجدسلیمان و تیم اورژانس هوایی با ایمنی کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900974

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود