Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم ناصری گفت: در ۱۲ ماه سال گذشته، ۵۴۸ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای بخش خصوصی در خراسان رضوی صادر شده‌است.

او‌‌‌ گفت: رشد شاخص‌های پروانه‌های بهره برداری صادره در دوازده ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ از نظر سرمایه گذاری ۶۵ درصد و از نظراشتغالزایی نیز ۷ رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع سازمان صمت خراسان رضوی گفت: پروانه‌های صادره استان به تفکیک گروه صنعت شامل صنایع معدنی، ساخت مواد و محصولات شیمیائی، محصولات فلزی، محصولات کانی غیرفلزی، محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها، محصولات نساجی، چرم و سلولزی بوده است.

به گفته او این واحد‌ها در مشهد، چناران، فریمان، جوین، سرخس، زبرخان، بینالود، گناباد، نیشابور، بردسکن، سبزوار، قوچان، کاشمر، تربت حیدریه، تربت جام، زاوه، بجستان، جغتای، کلات، خواف، خوشاب، خلیل آباد، تایباد، رشتخوار و فیروزه به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال را برای ۹۴۵۴ نفر به‌طور مستقیم فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات غذایی اشتغالزایی سرمایه گذاری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود