Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور طراوت بخشی و زیبایی فضا‌های سبز شهری ۳۶ فرش گل با کاشت گل‌های فصلی در بدنه بزرگراه‌ها و میادین منطقه۲ پایتخت گسترده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو با اعلام خبر فوق گفت: با هدف ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و برخورداری فضا‌های شهری از منظر مناسب همزمان با فصل بهار اجرای فرش گل در بدنه بزرگراه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه گل آرایی انجام شده در حاشیه بزرگراه‌ها با تنظیم رنگ بندی و چیدمان گل‌ها در طرح‌های مختلف ایجاد شده افزود: در طراحی فرش گل از انواع گونه‌های گل‌های فصلی متنوع مقاوم و متناسب با شرایط اقلیمی استفاده شده است.

به گفته جعفری همزمان با بدنه سازی بزرگراه ها، فرش گل‌هایی با نقوش مختلف در بزرگراه‌های شهید همت، شهید چمران، حکیم، یادگار امام (ره)، بوستان نهج البلاغه و… گسترده شد.

او اضافه کرد: در طرح استقبال از بهار علاوه بر کاشت گل‌های بنفشه دربوستان‌ها، معابر و میادین، پیاز لاله نیز با رنگ‌ها و اشکال متنوع کاشته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرش های گل بزرگراه ها میادین بزرگراه ها فرش گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پای تختی هستیم»

«پای تختی هستیم»، عنوان پویشی است که همزمان با ۷ اردیبهشت، روز فرهنگ پهلوانی در پایتخت به اجرا درآمده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برای گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پویشی تحت عنوان "پای تختی هستیم" به یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش از اکران‌های فرهنگی با مضامین پهلوانی همچون: " کباده مرام و معرفت برای هم بکشیم"، "زنگ سر سلامتی به افتخار همدیگه بزنید" و " با کمال میل هوای همدیگه رو داشته باشیم" استفاده شده‌است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • «پای تختی هستیم»
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات