Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا بیانی به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران منصوب شد.

به گزارش ایران اکونومیست،مراسم تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با حضور سید حسین میرعماد - مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، پرویز گرشاسبی - معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور- و حجت الاسلام والمسلمین طباطبائی نژاد - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه - برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آئین اعضای شورای هماهنگی منابع طبیعی استان تهران و تعدادی از مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نیز حضور داشتند.

در این مراسم طی حکمی از سوی مسعود منصور - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشو - رضا بیانی به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران منصوب شد و از زحمات علینقی حیدریان - رئیس سابق اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران - تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران،رضا بیانی پیش از این مسئولیت مدیریت کل دفتر مهندسی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مشاور رئیس سازمان، قائم مقام معاونت جنگل و دبیر پویش ایران سرسبز را برعهده داشته است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: انتصاب ، اداره کل منابع طبیعی استان تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انتصاب اداره کل منابع طبیعی استان تهران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد. 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید.

توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم."

دیگر خبرها

  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • انتصابات جدید در گیلان
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟