Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آغاز دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) با هدف محرومیت زدایی و آبادانی روستا‌ها،خبرداد.

بیک مداح  گفت: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا کنون تعداد ۶۶۵ طرح هادی در روستا‌های سطح استان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین در طول ۴ دهه فعالیت بنیاد مسکن در استان برای ۳ هزار و ۲۲۹ روستا تهیه طرح هادی صورت گرفته و در همین مدت ۳۹۹ طرح هادی روستایی مورد بازنگری قرار گرفته است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ تعداد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان ۳ هزار و ۴۴۱ روستا است که برای ۳ هزار ۲۲۹ روستا تهیه طرح هادی انجام گرفته است و ۲۱۲ روستا نیز در استان فاقد طرح هادی است.

دکتر بیک مداح گفت: در سال ۱۴۰۱ پیش بینی می‌شود برای تعداد ۳۴۴ روستای سطح استان بازنگری طرح هادی صورت گیرد.

وی در پایان تهیه و اجرای طرح هادی را از رسالت‌های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آبادانی روستا‌ها برشمرد و گفت: اجرای طرح هادی شامل طیف متنوعی از فعالیتهاست. از اقدامات کالبدی تا توجه به جزئیاتی، چون اهمیت استفاده از مصالح استاندارد و بویژه بومی، که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به آن توجه ویژه‌ای دارد و حمایت‌هایی مانند طرح تخصیص قیر رایگان می‌تواند باعث تسریع در انجام این مهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در حاشیه بازدید از واحدهای آسیب دیده از آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: در نخستین ساعت‌های حادثه در روستا با حضور کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ارزیابی از واحدهای خسارت دیده آغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان افزود: هم اکنون ۷ اکیپ از کارشناسان این نهاد در روستا مشغول ارزیابی خسارت واحدهای آسیب دیده ناشی از آتش سوزی هستند.

وی گفت: تا ۴۸ ساعت آینده همه واحدهای آسیب دیده بازدید و به محض اتمام کار ارزیابی، میزان خسارت‌های وارده شده به واحدهای مسکونی و تجاری اعلام می‌شود اما در ارزیابی‌های اولیه مشخص شد که واحدهایی که در سال‌های قبل مقاوم سازی شده بودند، آسیبی ندیده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان افزود: پس از ارزیابی، اکیپ کامل امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی شامل بیل مکانیکی و کمپرسی برای آواربرداری به مناطق حادثه دیده اعزام خواهد شد.

دائمی با اشاره به اینکه حمایت از حادثه دیدگان، وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی است، ادامه داد: انتظار می‌رود هر دستگاهی به اندازه وسع خود نسبت به امدادرسانی اقدام کند.

دائمی گفت: بنیاد مسکن آمادگی دارد تا با تصویب منابع مالی و اعتباری نسبت به بازسازی مناطق آسیب دیده اقدام کند.

کد خبر 6095205

دیگر خبرها

  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی