Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی احمدی به شدت از رفتارهای رامین رضاییان انتقاد کرده است

مصطفی احمدی در خصوص پیروزی بزرگ آلومینیوم اراک برابر پرسپولیس صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری، مصطفی احمدی در خصوص دیدار شب گذشته آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فارس گفت:

واقعا بازی خیلی سختی بود. کادرفنی ما پرسپولیس را خیلی خوب آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را برای بچه‌ها تشریح کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول هفته هم روی نکاتی که به ما گفته بودند کار کرده بودیم.

وی افزود:

خداراشکر توانستیم آنچه که مدنظر بود را به دست بیاوریم و برنده بازی شویم. در ابتدای بازی کارمان سخت شد چون تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتیم. بیش از دوسال تماشاگری در استادیوم‌ها نبود و این جو تاثیرگذار شد اما در ادامه توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم. منطقی و عاقلانه بازی کردیم و توانستیم گل مساوی را بزنیم. بعد از آن کمی محتاط کار کردیم. یک پنالتی برای حریف اعلام شد که بهتر است به کارشناسان واگذار کنم اما از دید من پنالتی نبود.

هافبک آلومینیوم در مورد پنالتی پرسپولیس تصریح کرد:

پشت داور بودم و واقعا زاویه دید من و داور در یک راستا بود اما به هرحال پنالتی اعلام کرد. شاید تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفت. با اینحال کاظمی دیشب واقعا سوت زد و رفتار متناقضی نداشت. با ما و بازیکنان پرسپولیس یکسان برخورد می‌کرد. از بازی‌های قبلی ناراحت بودیم که داوران با ما بد صحبت می‌کردند اما داور بازی دیشب این رفتار را نداشت. چون برنده بودیم این را نمی‌گویم. واقعا رفتار داور متناقض نبود.

وی افزود:

وقتی به رختکن رفتیم، کادرفنی این ایمان و یقین را به ما داد که می‌توانیم در نیمه دوم برنده بازی باشیم. چند نکته فنی به ما گفتند و انرژی مثبت دادند که می‌توانیم برنده شویم. خداراشکر کامبک زدیم. گرچه گل چهارم را هم می‌توانستیم بزنیم اما متاسفانه نشد.

 

احمدی در مورد اینکه آلومینیوم مدتی دچار افت شده بود اما با حضور کادرفنی جدید شرایط خیلی بهتری پیدا کرده، گفت:

کادرفنی جدید تاثیر خوبی داشته، با اینحال کادرفنی قبلی و در راس آن رسول خطیبی هم برای این تیم، اراک و استان مرکزی خیلی زحمت کشیدند. در مقطعی مدیران صلاح دانستند کادر جدید بیاورند. مهدی رحمتی از روز اولی که سر تمرین آمد به ما گفت جام حذفی را می‌خواهم. کادرفنی خوبی داریم و رابطه خیلی خوب و نزدیکی با بازیکنان دارند.

وی در خصوص اینکه آلومینیوم پس از حضور در لیگ برتر سه بار پرسپولیس را شکست داده که خودش در تمام این بردها حضور داشته و به این ترتیب می‌توان گفت تیم اراکی گربه سیاه پرسپولیس شده، گفت:

دقیقا در همه بازی‌هایی که با پرسپولیس داشتیم حضور داشتم. قبل از بازی نیم فصل دوم گفتم گربه سیاه پرسپولیس هستیم. متاسفانه آن بازی را باختیم و خیلی‌ها به من خندیدند که چرا چنین حرفی زدی، خیلی‌ها هم به من بدو بیراه گفتند اما دیشب ثابت کردیم واقعا گربه سیاه پرسپولیس هستیم. مهمترین دلیل پیروزی ما مقابل آن‌‌ها، تلاش و همت پشتکار کل مجموعه بوده و امیدوارم ادامه داشته باشد.

هافبک آلومینیوم در مورد رفتار بازیکنان پرسپولیس در زمین اظهار داشت:

در یک صحنه رضا اسدی با آرنج به دهان نقی زاده زد و دهان او پر از خون شد. او گفت کاری نکردم اما اگر کاری نکرده پس دهان نقی زاده چگونه پر از خون شد؟ بعد از آن کادر پزشکی ما وارد زمین شد و ساک لوازم را در زمین گذاشت تا نقی زاده را مداوا کنند و خون را بند بیاورند.

وی افزود:

دیدم رامین رضاییان از آن سر زمین دوید، ساک را برداشت و به بیرون پرت کرد. شما به چه حقی ساک پزشکان ما را به بیرون پرت می‌کنی؟ تنش‌هایی به وجود آمد اما داور خوب مدیریت کرد و 2 کارت زرد به بازیکنان آن‌ها داد. قضیه ختم به خیر شد و بازی ادامه پیدا کرد.

احمدی در مورد اینکه طبق صحبت‌های محمد نوازی به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس با داور هم بدرفتاری داشتند، گفت:

جایی که می‌خواست کارت بدهد به حالت خواهش از داور خواستند که کارت بدهد. به نظر نمی‌رسد که می‌خواستند داور را تهدید کنند یا هل بدهند.

هافبک آلومینیوم در خصوص مصاف با خلیج فارس بندرماهشهر که سه تیم لیگ برتری را حذف کرده، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد:

اصلا نباید گفت صعود راحتی به فینال خواهیم داشت. تیمی که از لیگ دسته دوم بیاید و سه تیم لیگ برتری را کناربزند مطمئنا تیم خوبی است. بازی آن‌ها با مس رفسنجان را دیدم. تیم جاندار و استخوان داری هستند. برای هم می‌دوند. مطمئنا بازی سختی داریم. ان شاالله این بازی را هم در صحت و سلامت پشت سر بگذاریم و به فینال برسیم.

وی ‌در مورد درخواست وحید فاضلی از اسکوچیچ مبنی بر اینکه نگاه مهربانانه‌تری به آلومینیوم داشته باشد، گفت:

هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد. سرمربی تیم ملی هم صلاح را اینطور دانسته است. یک فصل با او کار کردم. مربی با دانش و آدم خیلی خوبی است. بر اساس انچه که ازبازیکنان انتظار دارد، به نظرم چند بازیکن ما هم این شایستگی را دارند که حداقل یکی دو اردو دعوت شوند و زیر نظر کادرفنی تیم ملی کار کنند. با اینحال باید به سلیقه سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت در ادامه راه دارم.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر بر طبل شادانه بکوب! / واکنش تلویزیون استان مرکزی به پیروزی آلومینیم مقابل پرسپولیس / فیلم پنالتی از دست رفته مهدی طارمی مقابل گیمارش (ویتوریا گیمارش 0-1 پورتو) صعود عثمان دمبله به صدر جدول برترین پاسورهای لالیگا پیشنهاد وسوسه کننده لایپزیش به اریک تن هاخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مصطفی احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس هر 5 تعویض خود را در وقت نود دقیقه‌ای و معمول مقابل ایرالکو انجام داه بود شانس این را داشت تا طبق قانون جدید و در وقت‌های اضافه یک تعویض دیگر هم انجام دهد.

در شرایطی که پرسپولیس با دو گل در وقت‌های اضافه جلو افتاده و نتیجه را چهار بر دو به سود خود کرده بود در دقیقه 113 اوسمار با بیرون کشیدن عیسی آل کثیر محمد مهدی احمدی را به میدان فرستاد. این در شرایطی بود که علی نعمتی قبل‌تر جای عبدالکریم حسن را در دفاع چپ گرفته و ظاهرا احمدی قرار بود روی دست نعمتی در جناح چپ خط میانی بازی کند تا پرسپولیس راه نفوذ از آن سمت را ببندد اما عملا این تعویض هم به نتیجه‌ای منجر نشد چرا که پرسپولیس در فاز دفاع همچنان شکننده بود و در نهایت گل چهارم را نیز خورد.

نکته جالب اینجاست که مجتبی حسینی سرمربی آلومنیویم اراک از علیرضا نقی زاده باتجربه به عنوان آخرین تعویضش در همان دقیقه 113 که احمدی وارد زمین شد استفاده کرد که نقی زاده گل مساوی تیمش را در وقت‌های تلف شده زد و البته با گل کردن پنالتی آخر تیمش سند صعود ایرالکو را امضا کرد اما نمایش احمدی در آن دقایقی که در زمین بود اصلا به چشم نیامد و او هم نتوانست با حفظ توپ یا پیش بردن آن به حفظ برتری تیمش در زمانی که بازی 3-4 بود کمک کند.

در عین حال شاید اگر اوسمار  در عوض میدان دادن به احمدی از ابوالفصل بابایی یا حتی محمد بادپا که در خط حمله بازی می‌کنند به جای آل کثیر خسته سود می برد شاید این بازیکنان می توانستند توپ را در زمین حریف نگه دارند، خطا بگیرند یا حتی گل پنجم را به ثمر برسانند که البته همه اینها فرضیه‌ای است که نمی توان با قاطعیت گفت حتما جواب می داد و تعویض اوسمار اشتباه بود.

دیگر خبرها

  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان