Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-30@15:17:53 GMT

گازرسانی به ۲۳۲ روستای خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۵۹۶۱

گازرسانی به ۲۳۲ روستای خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: برای دومین سال پیاپی بیشترین مقدار گازرسانی روستایی در بین شرکت‌های گاز استانی به نام خراسان جنوبی ثبت شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمود هاشمی اظهار کرد: گسترش شبکه گاز از ارکان عدالت در خدمت‌رسانی است که این موضوع در توسعه روستاها و کاهش دغدغه‌های روستاییان در مناطق محروم نقش مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ افزون بر ارائه خدمات باکیفیت به مشترکان و استمرار گازرسانی در سراسر استان، خوشبختانه ۲۳۲ روستا با ۳۶۰۰ خانوار در استان خراسان جنوبی زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون ۱۶۳۳ روستای استان به شبکه گاز کشور متصل است، تصریح کرد: تا چند ماه آینده همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان به شبکه گاز طبیعی متصل می‌شوند و پرونده گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در خراسان جنوبی بسته می‌شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گازرسانی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد