Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستمزد ابوطالب حسینی، سعید فتحی‌روشن، علی فریادی، امیرحسیـن قیاسی، نیما سهرابی و محمدحسین توسلی شرکت‌کنندگان «عصر جدید» و «خنداننده شو» برای هر اجرا مبالغی، چون برای هر ۲۰ دقیقه، ۱۵ میلیون تومان است.

به گزارش خراسان، «ما آرزو داریم مردم را بخندانیم»، «آرزو داریم روی صحنه‌های بزرگ اجرا کنیم» و… این جملات شرکت‌کننده‌های مسابقات استعدادیابی تلویزیون را شاید یادتان بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهره‌هایی که ابتدا آدم‌هایی معمولی بودند و با حضور در مسابقات استعدادیابی پربیننده، طرفداران زیادی به دست آوردند و صفحه‌های اینستاگرامی‌شان از چند صد فالوئر به صد‌ها هزار مخاطب رسید.

شاید برای شما هم سوال باشد شرکت‌کننده‌ها و قهرمان‌های مسابقات استعدادیابی که روزگاری آرزوی دیده شدن داشتند حالا برای شرکت در یک برنامه و مراسم چه‌قدر پول می‌گیرند؟ در گزارش امروز به صورت تلفنی، تلگرامی یا در دایرکت سراغ چند چهره کمدین، خواننده، شعبده‌باز و… رفتیم و به عنوان یک برند معروف از آن‌ها پرسیدیم که برای یک اجرای کوتاه در مراسم چه‌قدر پول می‌گیرند؟

از «خنداننده شو» تا «فوتبال ۱۲۰»

همان روزی که رامبد جوان از شدت خنده، خودکار را پرتاب کرد و فریاد زد «اجازه بده نفس بکشیم»، می‌شد حدس زد ابوطالب حسینی به زودی به عنوان یکی از برترین استندآپ‌کمدین‌های تلویزیون شناخته شود. نایب قهرمان فصل دوم «خنداننده شو»، در ادامه در بخش فان برنامه «فوتبال ۱۲۰» شبکه ورزش هم با شوخی‌ها و کنایه‌هایش درخشید و در آخرین فصل از «خنداننده شو» به عنوان مربی حضور داشت.

مدیر برنامه او از اولین شرط دعوت مراسم توسط ابوطالب حسینی می‌گوید: «لازم است که سالن مراسم به شکل آمفی‌تئاتری باشد، وگرنه این کمدین در سالن‌هایی مانند تالار‌ها و سالن اجتماعات و… اجرا نمی‌کند.» او هزینه اجرای ابوطالب حسینی را برای هر ۲۰ دقیقه، ۱۵ میلیون اعلام می‌کند.

شعبده‌بازی‌های میلیونی فینالیست «عصر جدید»

سعید فتحی‌روشن، شعبده‌باز و منتالیست معروف سال‌های اخیر یکی از ۵ فینالیست «عصر جدید» است. اجرا‌های او در زمان پخش فصل اول برنامه به قدری تعجب‌برانگیز بود که شایعات درباره قدرت ماورایی‌اش در برخی صفحات زرد اینستاگرامی قوت گرفت.

او می‌گوید: «اجرای برنامه برای نهاد‌ها و سازمان‌ها ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.» او البته هزینه طراحی یک شعبده‌بازی اختصاصی را حداقل ۱۵ میلیون اعلام می‌کند که بسته به شرایط اجرا، مبلغ هم افزایش پیدا می‌کند. این شعبده‌باز همچنین می‌گوید به دلیل شلوغی برنامه‌هایش، لازم است از مدتی پیش زمان مراسم را با او هماهنگ کنیم.

شرایط خاص کمدین «عصر جدید»

علی فریادی، دانشجوی رشته پزشکی از تبریز را حتما یادتان هست. او یکی از شرکت‌کننده‌های فصل دوم «عصر جدید» بود که بخش‌هایی از استندآپش درباره «مردم معمولی» و «خانواده‌های معمولی» وایرال شد.

مدیر برنامه این کمدین در گفتگو با خبرنگار ما توضیح می‌دهد: «شرط اول اجرای علی فریادی این است که سالن مراسم، آمفی‌تئاتری باشد و صحنه استیج از نظر نور و صدا هم شرایط استانداردی داشته باشد.» او ادامه می‌دهد: «هزینه اجرا‌های علی فریادی از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است و بستگی به این دارد که چند دقیقه اجرا بخواهید، بلیت فروشی داشته باشید یا نه و… مثلا برای ۱۰ دقیقه اجرایی که فقط کارمندان خودتان در آن حاضر باشند ۱۰ میلیون تومان می‌گیریم و این برای اجرا‌هایی است که متن اختصاصی نخواهید.»

استندآپ، دقیقه‌ای ۷۵۰ هزار تومان

امیرحسیـن قیاسی از شرکت‌کنندگان فصل دوم «خنداننده شو» بود و همان زمان اجراهایش اعلام کرد بیشتر شوخی‌ها و متن استندآپش را خودش می‌نویسد و در متن کمدین‌های دیگر هم، دستی در نوشتن دارد. او که روزگاری بخش طنز برنامه «هفت» را اجرا می‌کرد، این روز‌ها برنامه‌ای هفتگی در یکی از پلتفرم‌ها دارد.

مدیر برنامه این کمدین هم هزینه اجرای او را دقیقا مشابه ابوطالب حسینی اعلام می‌کند. یعنی هر ۲۰ دقیقه ۱۵ میلیون تومان. او اضافه می‌کند: «ما می‌توانیم ۳-۴ دقیقه شوخی اختصاصی برایتان بنویسیم و بقیه شوخی‌هایمان همان متن‌هایی است که در سازمان‌های دیگر اجرا کردیم.»

اجرا‌های ۸ میلیونی سهرابیِ دل‌ها

نیما سهرابی از اولین قسمت «خنداننده شو ۳» که با وجود تعریف و تمجید داوران، به مرحله آرای مردمی رفت، به عنوان کمدین مظلـوم و آرام و احساساتی «خندوانه» شناخته شد.

مدیر برنامه نیما سهرابی هم هزینه اجرای او را مانند محمدحسین توسلی برای هر ۲۰ دقیقه ۸ میلیون اعلام می‌کند، اما می‌گوید: «کمدین‌ها مثل آقای ریوندی، شومن نیستند و کار متفاوتی دارند. شومن‌ها تقلید صدا، موسیقی و… دارند و گاهی حتی تا یک ساعت هم می‌توانند روی صحنه باشند، اما کمدین‌ها بر مبنای متن کار می‌کنند و نمی‌توانند بیشتر از ۲۰ دقیقه روی صحنه باشند.»

او ادامه می‌دهد: «روال کارمان این شکلی است که از ۲ هفته قبل هماهنگ می‌کنیم و شرایط پرداختی‌مان هم به این شکل است که نصف مبلغ را پیش‌پرداخت می‌گیریم و روز قبل از مراسم هم باقی مانده را تسویه می‌کنیم.»

اجرای ۸ میلیونی فینالیست «خنداننده شو ۳»

محمدحسین توسلی یکی از کمدین‌های فصل سوم مسابقه «خنداننده شو» بود که موفق شد با رای مردمی تا فینال این مسابقات راه پیدا کند. مدیر برنامه او هزینه اجرای یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای را مبلغ ۸ میلیون تومان اعلام می‌کند و می‌گوید: این هزینه‌ها برای مراسم داخل تهران است. اگر بخواهید این چهره یزدی را به شهرستان‌ها دعوت کنید، ۱۵ درصد به این مبلغ اضافه می‌شود. ضمن این که هزینه بلیت هواپیما و اسکان و… هم با دعوت‌کننده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عصر جدید خنداننده شو ابوطالب حسینی میلیون تومان مدیر برنامه هزینه اجرای خنداننده شو ۲۰ دقیقه هزینه اجرا علی فریادی ۱۵ میلیون ۸ میلیون کمدین ها عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود

ایسنا/فارس نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور امروز، ۸ اردیبهشت در تالار اجتماعات شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار و برنامه‌های مربوط به این دهه در سراسر کشور تشریح شد.

در این نشست ابتدا معاون‌ فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) به بیان برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه کرامت پرداخت و گفت: از روز قبل از ولادت حضرت معصومه(س) با برگزاری مراسم پیاده‌روی دختران از بقعه ام احمد به سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) برنامه‌ها را آغاز خواهیم کرد و در بعد از ظهر روز بیستم اردیبهشت‌ماه نیز تجمع دختران فاطمی را در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خواهیم داشت.

حجت‌الله طلایی افزود: برنامه غبارروبی توسط خدام از برنامه‌های ویژه‌ای است که هر ساله به مناسبت روز بزرگداشت احمدبن موسی کاظم (ع) برگزار می‌شود و در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت نیز برنامه‌هایی با حضور کارکنان دولتی لشگری و کشوری و راهپیمایی با محوریت امام جمعه شیراز به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نیز با بیان اینکه جلسه اول ستاد دهه کرامت هفته گذشته با حضور نمایندگان تمامی دستگاه‌های عضو برگزار و برنامه‌ها پیش‌بینی و ابلاغ شده است، گفت: شیوه‌نامه برگزاری دهه کرامت و برنامه‌های پیشنهادی هر دستگاه، در همان جلسه تفکیک شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان افزود: بیش از یک‌هزار برنامه در نقاط مختلف استان به مناسبت دهه کرامت برگزار خواهد شد و در شیراز چند جشن محوری بزرگ با مدیرتی قرارگاه فرهنگ بسیج و سپاه برگزار می‌شود.

برگزاری جشن برادرخواهری و برپایی پاتوق‌های دخترانه در ۱۰ نقطه شهر و همچنین برنامه‌های تشویقی برای سربازان، از جمله مرخصی تشویقی، تقدیر از دختران نخبه در محیط ادارات، آذین‌بندی شهر به مناسبت دهه کرامت، برگزاری محافل قرآنی، شب شعر، اردوهای سیاحتی زیارتی به مشهد و قم، برگزاری مراسم‌های ختم صلوات، ارائه کمک‌های معیشتی به نیازمندان از جمله برنامه‌هایی است که به گفته حجت‌الاسلام ملک‌مکان در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) نیز از برگزاری بزرگترین اجتماع دختران کشور در روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف  همچنین گفت: با تدابیری که اندیشیده شد، دبیرخانه دائمی ستاد ملی تکریم دختران در حرم حضرت معصومه(س) از ابتدای دهه کرامت و به منظور برگزاری ویژه برنامه‌های تکریم دختران و بانوان تشکیل می‌شود.

همچنین مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری دو ویژه برنامه در دهه کرامت خبر داد و گفت: نخستین برنامه، اختتامیه کنگره بین‌المللی حضرت علی‌ ابن محمد باقر(ع) است که در مشهد اردهال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم موسوی متقی در خصوص برنامه دوم نیز گفت: اختتامیه جشنواره قرآنی کشور در استادیوم شهید شیرودی و با حضور چند هزار نفر از قاریان کل کشور برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سپاه فجر فارس نیز با بیان اینکه رویکرد سپاه و بسیج در طول سال این است که هر روز، دهه کرامت باشد، گفت: مجموعه سپاه و بسیج در هر پنج ناحیه شهر شیراز فعال است و در ۴٠ نقطه شهر، تدارک برپایی جشن دیده شده است.

محمد رنجبر با بیان اینکه در برگزاری جشن‌ها، دو بحث حجاب و فرزندآوری نیز مد نظر ماست، همچنین از برگزاری یک جشن بزرگ در سالن ورزشی شهید دستغیب شیراز با همکاری تمام دستگاه‌ها خبر داد.

‌رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت نیز با بیان اینکه شکوه تمدن ایران اسلامی به واسطه مجاهدت و حضور فرزندان امامان معصوم و امام رضا(ع) در کشور ماست، گفت: دهه کرامت بهانه‌ای است برای بیشتر از ولایت گفتن و بیشتر از مکتب اهل بیت(ع) حرف زدن.

حجت‌الاسلام والمسلمین کمال‌الدین خداداده افزود: در روز دختر به‌عنوان آغازین روز دهه کرامت، اگر بتوانیم دختران سرزمینمان را با وجود مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) آشنا کنیم، وظیفه اصلی‌مان را انجام داده‌ایم.

وی با تاکید بر اهمیتِ نشان دادن جایگاه زن در تاریخ و تمدن ایران، گفت: امروز برخی‌ها می‌خواهند به دختران ما اینطور القا کنند که شما در جامعه ایران ارزشی ندارید، اما تاریخ گواهی می‌دهد که نه امروز، بلکه آن زمانی که در غرب هیچ حقی برای زن قائل نبود، ایران و اسلام به دختران و زنان بهای بسیاری می‌داد و اگر این نگاه در جامعه ما ترویج شود، بسیاری از مسائل ما حل خواهد شد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز با بیان اینکه ساختار دهه کرامت، فرصتی برای انجام کارهای فرهنگی است، گفت: باید با آمادگی کامل و با بهره‌مندی از ظرفیت تمام دستگاه‌های متولی، از این فرصت استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری همچنین به ضرورت فضاسازی مناسب برای برگزاری هرچه مفیدتر دهه کرامت اشاره کرد و گفت: اگر فضای حاکم بر یک شهر، دست تفکر انقلابی و اسلامی باشد، کارهای آن شهر در همان مسیر پیش می‌رود و کارها آسان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ماه‌های رمضان و محرم به دلیل فضاسازی درست، دزدی و گناه کم می‌شود، گفت: باید همه متولیان امر در فضاسازی مناسب همت کنند. به‌خصوص شهرداری‌ها در ایجاد فضای مناسب نقش برجسته‌ای دارند و در کنار آن، مساجد و کانون‌های فرهنگی نیز نقش ارزنده و مهمی دارند. فضاسازی هزینه چندانی ندارد و فقط نباید از آن غفلت شود.

کلانتری همچنین به اهمیت گرامیداشت روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) اشاره کرد و گفت: همانطور که به حرمت خون شهدا، حرم مطهر شاهچراغ(ع) جنبه جهانی پیدا کرده است، تمامی دستگاه‌ها، صدا و سیما، رسانه‌ها و مراکز مختلف باید همت و همکاری کنند تا روز ششم ذی‌القعده شاهد برگزاری مراسمی باشکوه باشیم.

به گزارش ایسنا، دهه ولایت همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در ۱ ذی‌القعده(جمعه ۲۱ اردیبهشت) آغاز و با ولادت برادر ایشان، امام رضا(ع) در ۱۱ ذی‌القعده(۳۱ اردیبهشت) پایان می‌یابد.

روزهای اول ذی‌القعده به عنوان روز دختر، ۵ ذی‌القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرک، ۶ ذی‌القعده روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) و ۹ ذی القعده به‌عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • رقص گیلکی حامد آهنگی با مرجانه گلچین پربازدید شد + ویدئو
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!