Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امروز در آیین تکریم و معارفه شهرداران پیشین و جدید دهدشت اظهار کرد: با وجود خدمات بی‌نظیر نظام اسلامی در کشور اما بسیاری از این خدمات به دهدشت نرسیده است.

امام جمعه دهدشت گفت: شهرداری شهر ۷۰هزار نفری دهدشت بیش از ۲۰۰نیروی انسانی دارد و پرداخت حقوق پرسنل همواره یکی از دغدغه‌های شورای شهر و شهرداران بود اما برای ساماندهی نیروها و درآمدزایی چاره‌اندیشی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مشکلات عدیده شهرداری دهدشت اشاره کرد و افزود: نبود درآمد پایدار خدمات‌رسانی را با شکل مواجه کرده است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه تکیه شهرداری به منابع دولت رویه غلطی است و باید دنبال درآمد پایدار و استقلال مالی باشد، گفت: درآمدزایی حلقه مفقوده در مدیریت شهری است.

وی اضافه کرد: مبلمان شهری متناسب با نیاز شهروندان نیست المان‌ها سنخیتی با فرهنگ شهر و هویت بومی ندارند، امکانات و خدمات رفاهی مطلوب نیست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: شهرداری دهدشت در اجرای طرح بازآفرینی شهر ناتوان بوده است در حالی که پیگیری و تحقق این طرح می‌تواند منظر شهری را تحول و باعث رفع برخی از مشکلات شود.

وی با تأکید بر مسؤولیت‌پذیری شهروندان و دغدغه مدیریت شهری برای ساختن شهر هفت گنبد، افزود: نهاد امامت جمعه آمادگی دارد به شهردار کمک کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به ویژگی‌های شهردار پیشین تصریح کرد: مهندس تابش‌نژاد نگاه کیسه دوزی و تهیه رزومه برای خدمت به مردم نداشت.در شرایط دشواری شهرداری را تحویل گرفت و هزینه کرد، دلسوز و متدین بود به حلال و حرام توجه داشت.از همه زحمات و خدماتش قدردانی می‌کنم.

امام جمعه دهدشت گفت: به آقای نیکویی‌زاده خوش‌آمد می‌گویم و از همه مردم و مسؤولان می‌خواهم شهردار را در کمک به رفع مشکلات شهر همراهی کنند.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار دهدشت شهر هفت گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی