Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، انتقاد از کادر فنی این تیم و تنها مقصر دانستن یحیی گل‌محمدی بی‌انصافی است. - اخبار ورزشی -

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست پرسپولیس در جام حذفی گفت: پرسپولیس در بازی با آلومینیوم نمایش پراشتباهی داشت و در نهایت همین موضوع باعث باخت تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی می‌خواهیم بازیکن خارجی بخریم باید بازیکنی جذب شود که در اندازه اسم پرسپولیس و بالاتر از سطح فوتبال آسیا باشد. این درست است که پرسپولیس با مشکل مالی مواجه است، ولی وقتی پول کافی نیست دلیلی ندارد بازیکن معمولی بخریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا کادر فنی پرسپولیس نباید وحدت هنانوف را تعویض می‌کرد؟»، تصریح کرد: هنانوف یک بازیکن آماتور نیست که به‌عنوان مثال بعد از یک اشتباه از لحاظ روحی به‌هم بریزد. هیچکس توقع چنین نمایشی را از او نداشت و یکشنبه شب بسیار پراشتباه بازی کرد. در کل نه در مورد این بازیکن، بلکه دیگر نفرات در نهایت باید کادر فنی تصمیم بگیرد که ظاهراً تصمیم بر این بوده است که او در زمین بماند.

کاپیتان سابق سرخپوشان در واکنش به اینکه عده کمی از هواداران پرسپولیس در بازی دیشب علیه یحیی گل‌محمدی شعار دادند، تصریح کرد: یحیی همان فردی است که با همکارانش پرسپولیس را به فینال آسیا برد و بی‌انصافی است اگر همه تقصیرها را گردن او و کادر فنی‌اش بیندازیم. این را هم باید در نظر گرفت که مشکلات باشگاه زیاد است، خصوصاً مشکلات مالی.

پنجعلی در مورد انتقادهای صورت گرفته از خریدهای پرسپولیس و اینکه آیا قبول دارد استقلال خریدهای بهتری انجام داد، خاطرنشان کرد: استقلال پولدار بود و خریدهای خوبی انجام داد، ولی پرسپولیس مشکل مالی داشت. با این حال من هم معتقدم بازیکنی باید به پرسپولیس بیاید که اندازه اسم این تیم باشد.

حلالی: مشکلات فنی پرسپولیس دیده نشوند، حالا حالاها به جام نخواهد رسید/ اتحاد در تیم کم شده است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد، داور در صحنه گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم مرتکب اشتباه شده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی طوری نبود که سختی زیادی داشته باشد و بازیکنان کار خودشان را می‌کردند. تنها مورد گل اول پرسپولیس بود که به نظرم زمانی که ارونوف توپ را گرفت، توپ در کنترل کامل بازیکن آلومینیوم بود و بازیکن پرسپولیس با عمل شارژ کردن، دستش را پشت کمر حریف گذاشت و دستش کامل باز و همین باعث شد تعادل بازیکن آلومینیوم به‌هم بخورد. این حرکت به اعتقاد من خطا بود. گاهی ببیننده در این صحنه‌ها فکر می‌کند خطایی نشده است، ولی چون دست بازیکن روی کمر بازیکن حریف بوده و شارژ کرده، خطاست. دو صحنه مشابه دیگر هم در جریان بازی رخ داد که داور خطا اعلام کرد.

 

.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یک صحبتی هم درباره چیدمان داوری دارم، داور چهارم این بازی، داور بازی قبلی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران بوده است. متأسفانه این نوع چیدمان درست نیست. با این همه داورهایی که داریم به نظرم این نوع چیدمان برای داوری ما نقص است.

کارشناس داوری کشورمان درباره گل اول آلومینیوم به پرسپولیس نیز توضیح داد: در دقیقه 85 گل اول آلومینیوم زمانی به ثمر رسید که قبل از ورود توپ به داخل محوطه، یک بازیکن آلومینیوم با گرفتن دست بازیکن پرسپولیس مانع از توانایی بازیکن برای دفع توپ شد. در آن صحنه هم باید داور به نفع پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد.

 

.

 

کارشناس داوری کشورمان در پایان درباره اخطار داور به لیموچی به دلیل شبیه‌سازی در وقت‌های اضافه گفت: این اخطار درست بود و مهاجم آلومینیوم تمارض کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد