Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ علی اصغر ایزدی با اشاره به اینکه آخرین فرصت ارسال شعر به دبیرخانه این کنگره تا آخر فروردین‌ماه اعلام شده بود، افزود: تاکنون استقبال خوبی از سوی شاعران سراسر کشور برای ارسال آثار انجام شده است.

به گفته وی، شاعران می‌توانند آثار خود را با عناوین و محتوای شهدا و واقعه عاشورا، ولایت‌پذیری اقوام و عشایر، استکبارستیزی اقوام و عشایر، شهدای اقوام و عشایر و دفاع مقدس، شهدای اقوام و عشایر و انقلاب اسلامی، شهدای اقوام و عشایر و حوزه مقاومت اسلامی، مرزداری و مرزبانی اقوام و عشایر، اقتصاد مقاومتی و اقوام و عشایر، وحدت بین اقوام و مذاهب ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر شاعر می‌تواند حداکثر پنج قطعه شعر به دبیرخانه ارسال کند و اولویت انتخاب اشعار ارسالی با زبان و گویش‌های اقوام و ایلات عشایر است.

به گفته وی، شاعران می‌توانند آثار خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۷۱۱۸۳۹۰۶ و یا آدرس الکترونیکی @gmail.com ۳۱۳ashareashayari ارسال کنند.

ایزدی به فعال شدن کمیته‌های مختلف برگزای این کنگره از جمله کمیته فضای مجازی اشاره کرد و گفت: شب نخست کنگره ملی شهدای عشایر کشور شب شعر شهدا و شب دوم یادواره شهدا مدافع حرم عشایری و شب سوم کنگره ملی شهدای عشایر از ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در شهرکرد برگزار خواهد شد.

گقتنی است، برگزاری نخستین کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری به عنوان یک رخداد بزرگ فرهنگی از سال ۹۸ در کشور آغاز شد و میزبانی این کنگره ملی به چهارمحال وبختیاری داده شد و تاکنون ۱۸ یادواره شهید جامعه عشایری استانی و ۲ هزار یادواره پایگاهی در سطح کشور برگزار شده است.
جامعه عشایری ۳۳۲ شهید زن، ۸۵۰ شهید دانش‌‍‌آموز، ۱۷۳ شهید فرهنگی، ۵۳ شهید مدافع حرم در سطح کشور را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

کد خبر 1620787

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اقوام و عشایر کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است.

عطا حسن‌پور امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است که چنین مناطقی قابلیت توسعه در این زمینه را دارند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر نقش مولد و تولید کننده دارند که با توجه به قابلیت‌هایی که مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگری عشایر دارند می‌توان به درآمدزایی در این حوزه و حوزه‌های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: توسعه گردشگری عشایری می‌تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند.

حسن‌پور بیان کرد: گردشگران به دنبال این هستند که در محیطی طبیعی و به دور از هیاهو زمان بگذراند بنابراین با توجه به شرایط موجود در مناطق عشایری در صورت تقاضا از سوی علاقمندان مجوز راه‌اندازی خانه مسافر و بومگردی گردشگری عشایری را ارئه خواهیم داد.

وی ادامه داد: مردم در زمینه گردشگری کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه‌های مرتبط با گردشگری درخواست مجوز دهند تا در کمترین فرصت شرایط فعالیت آنها فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد