Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره هلندی سابق بایرن مونیخ پس از اولین حضورش در یک مسابقه دوی ماراتن اعتراف کرد که چندان از کسب این تجربه لذت نبرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرین روبن روز گذشته (یکشنبه) در یک مسابقه دوی ماراتن که در شهر روتردام برگزار شد، مسافت 42 کیلومتری مسیر مسابقه را پیمود و به این ترتیب اولین تجربه‌ حضور در رشته مورد علاقه‌اش را کسب کرد هرچند که او پس از این مسابقه اعتراف کرد از شرکت در این مسابقه چندان لذت نبرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبن 38 ساله که دوران بازیگری 21 ساله‌ خود در تیم‌های خرونینخن، آیندهوون، چلسی، رئال مادرید و بایرن مونیخ را سال گذشته به پایان رساند، یکی از هزاران نفری بود که در مسابقه دوی ماراتن سالانه شهر روتردام شرکت داشت. او به همراه اربن ونمارس عضو سابق تیم ملی اسکیت سرعت هلند که سابقه حضور در المپیک را دارد، جزو سرشناس‌ترین شرکت کنندگان در دوی ماراتن روتردام بودند و توانستند در مدت زمان 3 ساعت و 13 دقیقه و 40 ثانیه مسابقه را به پایان برسانند که زمان قابل قبولی محسوب می‌شود.

روبن پس از عبور از خط پایان از تماشاگران پرتعدادی که در خیابان‌های روتردام او را تشویق کردند، قدردانی و در عین حال اعتراف کرد که شرکت در این مسابقه آنقدرها هم برای او مفرح نبوده است.

او به شبکه رینموند هلند گفت: مسابقه مفرحی نبود، اصلاً مفرح نبود. من توانستم مسابقه را به پایان برسانم اما مهم هم همین است. گاهی اوقات عقب می‌ماندم و لازم بود که بیشتر به خودم فشار بیاورم. این به معنای واقعی یک مبارزه بود. تماشاگران در کنار مسیر خیلی به من کمک کردند. از همه آنها بابت حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم. آنها مرا به سمت خط پایان هل می‌دادند.

ستاره سابق بایرن مونیخ افزود: در ابتدا من کمی دغدغه ثبت یک رکورد خوب را داشتیم اما از یک مقطع به بعد دیگر به آن فکر نمی‌کردم و فقط برایم مهم این بود که تا پایان مسابقه دوام بیاورم. کمی که گذشت متوجه شدم که دارد اتفاقاتی برای بدنم رخ می‌دهد اما در نهایت توانستم از خط پایان عبور کنم.

بازگشت روبن به دنیای فوتبال/ خرونینگن، مقصد جدید ستاره سابق بایرن مونیخ

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرین روبن بایرن مونیخ آرین روبن بایرن مونیخ مسابقه دوی ماراتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد