Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف‌گذاری تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو، فراتر از فرمان رییس‌جمهوری محترم، افزایش بیش از ۵۹ درصدی را نسبت به سال گذشته محقق خواهد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایکوپرس- خودروساز بزرگ کشور، با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و با هدف تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌ آفرین»، تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خودروساز که راهبرد تولید اقتصادی را در پیش گرفته، در نظر دارد در سال جاری با عبور از تولید محصولات زیان‌ده، به سمت تولید محصولاتی به روزتر، باکیفیت‌تر و مقرون به صرفه‌تر پیش رود و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا انتهای سال ۱۴۰۱، ۷۵۰ هزار دستگاه انواع خودروی سواری، وانت و خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین تولید کند.
از تعداد کل هدف‌گذاری شده، ۷۲۵ هزار دستگاه سهم محصولات سواری و وانت و ۲۵ هزار دستگاه سهم خودروهای تجاری خواهد بود. تولید سال گذشته این خودروساز بیش از ۴۷۱ هزار دستگاه بوده و با افزایش تولید امسال، افزایش بیش از ۵۹ درصدی را رقم خواهد زد.
تولید سال گذشته ایران خودرو در حوزه خودروهای سواری ۴۶۴ هزار و ۳۹۳ دستگاه و در حوزه تجاری سنگین و نیمه سنگین نیز ۷۰۰۷ دستگاه بوده است.
با تحقق هدف امسال ایران خودرو، افزایش ۲۵۶ درصدی در خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین و افزایش ۵۶ درصدی در حوزه خودروهای سواری و وانت محقق خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران خودرو هزار دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران