Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:16:20 GMT

مبارزه با قاچاق کالا مصداق حمایت از تولید داخلی است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۶۵۵۱

مبارزه با قاچاق کالا مصداق حمایت از تولید داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندارقرچک بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا شهرستان، اظهار کرد: بخشی از تحقق شعار سال‌های گذشته و امسال رهبری معظم انقلاب، وابسته به موضوع مبارزه با قاچاق کالا است و این مهم، وظیفه اعضای این ستاد را دوچندان می‌کند.

وی گفت: پیشرفت وظایف دستگاه‌ها، اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی، سامانه‌های جامع تجارت، شناسه کالا، انبارها و مراکز نگهداری کالا و مجوزها باید به‌طور مرتب رصد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قرچک افزود: موضوع مبارزه با قاچاق کالا، هم باید به مردم و هم واحدهای تولیدی اطلاع‌رسانی شود و در خصوص مقابله با احتکار کلیه کالاها بخصوص مواد غذایی نباید هیچ‌گونه کوتاهی از سوی دستگاه‌ها صورت گیرد و با همکاری دستگاه قضایی با متخلفین برخورد قانونی شود.

فاتحی‌نژاد تصریح کرد: مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا به تحقق شعار سال کمک می‌کند و تولید اشتغال‌آفرین و افزایش امید در سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی کسب و کار و رونق اقتصادی را تقویت می‌کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندارقرچک مبارزه با قاچاق کالا مبارزه با قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام