Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم را مهمترین اولویت این دانشگاه برشمرد.

دکتر کامران قدس21 فروردین ماه 1401در اولین جلسه شورای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال جدید اظهار کرد: توجه به کارآفرینی و تولید در حوزه دانشگاه امری ضروری است.

وی با تاکید بر نقش دانشگاه علوم پزشکی به عنوان عالی ترین نهاد آموزشی و تربیتیِ نظام سلامت افزود: این دانشگاه رسالت بزرگی در حوزه سلامت و  توانمندسازی منابع انسانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..دارد.

رئیس دانشگاه علوم پشکی استان سمنان ضمن تاکید بر عناصر نظام تولید، اشتراک دانش و گفتمان توانمندسازی به عنوان راهبردی نهادی، تصریح کرد: شورای دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و این شورا اتاق فکری است که هر یک از اعضاء می توانند توصیه ها، مسائل و راهبردهایی برای توسعه کمی و کیفی فرآیندها در حوزه های مختلف دانشگاه ارائه دهند.

دکتر قدس به اهمیت بیانیه گام دوم پرداخت و گفت: یکی از نکات مهمی که اساتید دانشگاه باید روی آن تمرکز کنند بیانیه گام دوم انقلاب است .

وی از علم و پژوهش به عنوان یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در بیانیه گام دوم نام برد و افزود: هر کس در هر شغلی باید در پی علم و تحقق اولویت های بیانیه گام دوم در این حوزه باشد اما مسئولیت اساتید دانشگاه در تحقق نکات علمی بیانیه گام دوم انقلاب سنگین‌تر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: دانشگاه به مثابه یک خودرو است که تنها سالم بودن موتور آن نمی‌تواند آن را به حرکت در آورد و قسمت‌های آن باید سالم بوده و هماهنگ با هم کار کند تا خودرو بتواندحرکت کند.در دانشگاه نیز تمام اعضای مجموعه دانشگاه باید کار خود را به درستی انجام دهند تا دانشگاه رو به جلو حرکت کند.

وی بر لزوم توجه بیش از پیش به رفاهیات دانشجویان این دانشگاه تاکید و خاطرنشان کرد: باید با تمام توان بکوشیم که دانشجویان بیش از پیش از نظر دریافت خدمات رفاهی، ورزشی، خوابگاهی و... در محیط امن بدون دغدغه تحصیل کنند.

وی همچنین بر بازدید و نظارت کارشناسان و  مراقبین سلامت از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و به خصوص استفاده از ماسک و تهویه در کلاس‌های درس تأکید و تصریح کرد: تکمیل واکسیناسیون امری ضروری است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان دانشگاه علوم پزشکی بیانیه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود