Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد لک دروازه بان مغضوب پرسپولیس در این روزهاست. حامد لک شب گذشته در جایگاه ویژه نظاره گر بازی تیمش مقابل آلومینیوم بود. حامد لک که این فصل افت شدید فنی داشته و از نظر رفتاری هم حاشیه هایی داشته است. روزگاری با درخشش های آسیایی حامد لک محبوبیت زیادی به دست آورده بود اما روز گذشته وقتی حامد لک وارد جایگاه ویژه شد رفتاری کرد که او را از چشم قرمزها انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک در ابتدای بازی برابر آلومینیوم ابتدا به فیلمبرداری از هواداران پرداخت.

در طول بازی هم هر گاه حملاتی به دروازه سرخپوشان می شد و هواداران به سمت او برمیگشتند و از او می خواستند تا هر چه زودتر برگردد رفتاری بی تفاوت داشت. لک حتی در زمانی که گوهری پنالتی آزادی را مهار کرد چندان قیافه خوشحالی نداشت. عکسی هم که از او بعد از بازی منتشر شد حاوی نکته عجیبی بود. زبان درازی او معلوم نبود به چه چیزی است و آیا منظور خاصی داشته که این کار را کرده است.

حامد لک دروازه بان مغضوب پرسپولیس شب گذشته در جایگاه ویژه نظاره گر بازی تیمش مقابل آلومینیوم بود. این بازیکن که این فصل افت شدید فنی داشته و از نظر رفتاری هم حاشیه هایی داشته است روز گذشته وقتی وارد جایگاه ویژه شد ابتدا به فیلمبرداری از هواداران پرداخت. در طول بازی هم هر گاه حملاتی به دروازه سرخپوشان می شد و هواداران به سمت او برمیگشتند و از او می خواستند تا هر چه زودتر برگردد رفتاری بی تفاوت داشت. لک حتی در زمانی که گوهری پنالتی آزادی را مهار کرد چندان قیافه خوشحالی نداشت. عکسی هم که از او بعد از بازی منتشر شد حاوی نکته عجیبی بود. زبان درازی او معلوم نبود به چه چیزی است و آیا منظور خاصی داشته که این کار را کرده است. نقطه مقابل او عیسی آل کثیر مهاجم مصدوم سرخپشوان بود که در طول بازی و به خصوص در دقایق پایانی به شدت ناراحت بود و با هر از دست دادن موقعیت تیمش ناراحتی خود را نشان می داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حامد لک حامد لک دروازه بان حامد لک و پرسپولیس جایگاه ویژه حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!

هواداران بایرن و رئال علیه آبی‌واناری‌ها شعاری توهین‌آمیز سر دادند.

طرفداری | هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید علیه بارسلونا شعارهایی توهین‌آمیز سر دادند.

به گزارش اتلتیک، کم‌تر از یک ساعت دیگر تا آغاز دیدار حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو باشگاه بزرگ اروپا پس از 6 سال دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا، آوردگاه نبرد اول است.

در آستانه جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید، جو پرشوری بر اطراف استادیوم آلیانتس آرنا حاکم است و هواداران دو تیم از نقاط مختلف شهر مونیخ در حال رسیدن به محل برگزاری بازی هستند. در این میان، شعارهای مختلفی به گوش می‌رسد که یکی از این شعارها حسابی در شبکه‌های اجتماعی سروصدا به پا کرده‌است. تعدادی از هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید در اقدامی جنجالی، شعاری مشترک علیه بارسلونا سر دادند و باشگاه آبی‌واناری را حرام‌زاده خطاب کردند. 

همخوانی هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید:

بارسلونای حرام‌زاده!

ویدیوی ماجرا   

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد