Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:51:28 GMT

خداباوری رمز اقتدار نیرو‌های مسلح است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۶۷۶۴

خداباوری رمز اقتدار نیرو‌های مسلح است

حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی گفت: خداباوری همان اعتقاد قوی، راسخ و تفکر نابی است که امام راحل در ابتدای انقلاب اسلامی از یک اتاق گلی در جماران در پاسخ تهدید حمله آمریکا و اسرائیل به ایران فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»

او این موضوع را در دیدار با فرمانده و کارکنان گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) به مناسبت هفته ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش مطرح کرد و گفت: پاسخ برگرفته از خداباوری معمار کبیر انقلاب اسلامی به ابرقدرت‌های مستکبر کوخ افکار و اندیشه غلط آن‌ها را فرو ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او، خداباوری همان روح بزرگ و مقدس با ارتباط با خدا است که همواره در وجود شهید سردار سلیمانی موج می‌زد و ذره‌ای از مقاومت و مبارزه در برابر دشمنان خدا نلرزید و تا شهادت ایستادگی کرد.

امام جمعه کاشان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقویت ایمان به خدا و تحکیم خداباوری به عنوان نقطه اصلی قوت و مقاومت نیرو‌های مسلح است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: اقامه نماز اول وقت و ارتباط قوی با خدا یکی دیگر از عوامل موفقیت امام راحل بود که می‌تواند برای نیرو‌های جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران الگو شود.

او می‌گوید: امیر سپهبد صیاد شیرازی نیز یکی دیگر از سرداران شهید ارتش است که روحیه ارتباط قوی با خدا، تزکیه روح و طهارت نفس در وی، زبانزد است.

به گفته او، ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش مسلح دنیا با وجود مقدس امام زمان (عج) و تحت زعامت، ولی فقیه به عنوان نائب آن حضرت است که مدال و افتخار سربازی، ولی امر مسلمین را دارند.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: کسانیکه ارزش و منزلت و قدر و قیمت چنین رهبری را نمی‌دانند و نمی‌شناسند از منبع نور و فیض الهی به دور هستند.

ولایت پذیری شاخصه نیرو‌های ارتش/ امنیت منطقه با قدرت رزمی و موشکی نیرو‌های مسلح

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) گفت: ولایت پذیری، تبعیت از اوامر، ولی امر مسلمین و سربازی فرمانده کل قوا بالاترین افتخار و شاخصه نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ دوم شاهین پاکروان گفت: شکر و سپاس از خداوند که قدرت رزمی و موشکی نیرو‌های مسلح با توجه به حوادث منطقه تضمینی برای امنیت کشور و ترساننده برای هر دشمنی است که قصد تهدید حریم کشور را دارد.

او می‌گوید: گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) به عنوان تنها گروه ارتش با نیرو‌های مومن، مخلص و پا در رکاب فرمانده کل قوا است که تمام مسایل را رصد و کنترل می‌کند.

به گفته او، حضور عناصر فعال و رصد قوی گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) در مناطق مختلف مرزی و همه ماموریت‌ها و عملیات‌ها تا کنون افتخارات زیادی برای نیرو‌های مسلح در تامین امنیت وطن و مبارزه با دشمنان کسب کرده است.

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) گفت: گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی در تعامل با نماینده، ولی فقیه در کاشان و کسب مشورت از وی و در راس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی افتخار و توفیق اطاعت پذیری دارد.

کسب رتبه اول گروه۸۴۰موشکی در نیروی زمینی

همچنین رئیس عقیدتی و سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) در این دیدار گفت: گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی در حوزه قرآنی در بین ۱۰۶ یگان نیروی زمینی در سال ۱۴۰۰ رتبه اول را به دست اورد که کسب این رتبه مرهون پشتیبانی و حمایت‌های امیر پاکروان فرمانده گروه است.

حجت الاسلام علی نبوغی‌نیا گفت:برگزاری نماز جماعت، کلاس‌های قرآن احکام، اخلاق، بصیرت افزایی، فعالیت‌های قرآنی و سیاسی بر اساس دستور العمل‌های سلسله مراتب ابلاغی از دیگر فعالیت‌های عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) است.

او می‌گوید: علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی و کلاس‌های عقیدتی سیاسی موضوع مهم و اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه «جهاد تبیین» نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در حال اجرا است.

به گفته او، هیچ مشکلی در حوزه فرهنگی گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی زمینی شهرستان کاشان انقلاب اسلامی نیرو های مسلح گفته او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الله واعظی نژاد رئیس مرکز نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست خانه نخبگان استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی برگزار شد، اظها کرد:‌ ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت دانشگاه و جامعه نخبگان قرار دارد. در این راستا طرح جهاد علمی با مشارکت دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط در حال انجام و مأموریت گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ذیل این طرح راهبردی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در کمک به طرح‌های علمی نگاه ویژه‌ای به استان ایلام و جامعه نخبه آن می‌شود.

تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها گام مهمی در حل مسئله در استان‌ها است.

بهروز ناصری افزود: حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نخبگان استانی علاوه بر شتاب علمی کشور یکی از مهم‌ترین بخش‌های شکل‌گیری توسعه در استان‌ها است. در صورت به فعلیت رسیدن ظرفیت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از مشکلات جامعه مرتفع و قطعاً توسعه هر منطقه از مراکز آموزش عالی می‌گذرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد