Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@10:15:41 GMT

حمله سرمربی امیدهای پرسپولیس به حامد لک

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۶۷۶۸

اسماعیل حلالی در گفتگو با دانشجو از حامد لک انتقاد کرد

اسماعیل حلالی سرمربی امیدهای پرسپولیس از عملکرد حامد لک واکنش تندی نشان داد.

به گزارش طرفداری، اسماعیل حلالی در ابتدا گفت:

ما چند بازی به دلیل عدم تمرکز او در توپ های خیلی ساده واگذار کردیم. ضربه ای که در بازی مقابل نفت آبادان زدند اصلا موقعیت گل نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی گل گهر سیرجان هم در تایمینگ پریدن اشتباه کرد چون توپ صد در صد مال دروازه بان بود. توپی که از رو به رو روی سینه دروازه بان می آید، مسلط ترین فرد روی آن توپ گلر است. متاسفانه به خاطر ترسیدن و اشتباه در تایمینگ پریدن، مهاجم آمد و ضربه سرش را گل کرد.

حلالی افزود:

مهاجم بلندتر از دروازه بان نیست. دروازه بان وقتی می پرد، غیر از قد و فیزیکی که خودش دارد، نیم متر تا 70 سانت بلندی دستانش است و همین باعث می شود هر دروازه بانی با هر بازیکنی بپرد، دروازه بان صد در صد موفق به مهار توپ می شود. اما تایمینگ این دروازه بان باعث شد مهاجم تیم حریف بیاید روی سینه او گل را به ثمر برساند . ما بازی را از دست می دهیم. بازی با هوادار هم یک توپ ساده دردسرساز شد. محمدجواد محمدی بازکین من بود و قد او 170 هم نیست اما این بازیکن می آید از روی دست دروازه بان گل می زند و بعدا می گوید با دست زد، با سر زد و ... اصلا این بازیکن مقابل دروزاه بان نباید به سرش توپ بخورد و دروازه بان ما هم نباید اجازه بدهد بازیکن توپ را لمس کند.

او در ادامه گفت:

این بازیکن می آید در تمرین غیر از این اشتباهاتی که انجام داده و زندگی چند هوادار که به خاطر علاقه زیاد به پرسپولیس به خطر می افتد، رفتاری که می کند در شان بازیکن نیست و به او ارتباط ندارد. در کار مربی دخالت می کند و طبیعتا هنوز رفتارمان را یاد نگرفتیم. فقط یاد گرفتیم موقع قرارداد بستن پول زیاد بگیریم و بقیه چیزها که شامل حال یک بازیکن است و مسئولیتی در قبال باشگاه و هواداران دارند را رعایت نکنیم. خیلی از فوتبالیست ها هم زمانی که تمرین شان تمام می شود و راهی خانه های شان می شوند، این تعهد را ندارند و زندگی عادی خودشان را انجام می دهند. باید فکر آن هوادارای باشند که تمام زندگی و فکرش این است که این بازیکن عملکرد مناسبی داشته باشد و در نهایت تیمش موفق شود.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر بر طبل شادانه بکوب! / واکنش تلویزیون استان مرکزی به پیروزی آلومینیم مقابل پرسپولیس / فیلم پنالتی از دست رفته مهدی طارمی مقابل گیمارش (ویتوریا گیمارش 0-1 پورتو) صعود عثمان دمبله به صدر جدول برترین پاسورهای لالیگا پیشنهاد وسوسه کننده لایپزیش به اریک تن هاخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد