Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن روسیه، امروز (دوشنبه) گفت که نیروهای روس نه فقط به شهر بندری ماریوپل، بلکه به کی‌یف و دیگر شهرهای اوکراین هم حمله خواهند کرد.

ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: رمضان قدیروف در ویدیویی که در کانال تلگرام خودش منتشر کرد، گفت: حمله‌ای در کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نه فقط به ماریوپل، بلکه همچنین به دیگر نقاط و شهرها و روستاها.

قدیروف افزود: در وهله اول، لوهانسک و دونتسک به طور کامل آزاد خواهند شد... و بعد ما کی‌یف و تمام شهرها را می‌گیریم.  

این مقام چچنی که خود را "سرباز پیاده" ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌نامد، می‌گوید که نباید هیچ شکی درباره گرفتن کی‌یف وجود داشته باشد. او تاکید کرد: به شما اطمینان می‌دهم که حتی یک گام هم به عقب برداشته نخواهد شد.

قدیروف از سمت ایالات متحده و اتحادیه اروپا به نقض حقوق بشر متهم است، اتهاماتی که او رد می‌کند.

مسکو دو مرتبه بعد از فروپاشی شوروی در ۱۹۹۱ با جدایی‌طلبان در چچن که منطقه‌ای عمدتا مسلمان‌نشین در جنوب روسیه است، جنگیده است. اما بعد، برای بازسازی آن پول فراوانی به این منطقه تزریق کرد و خودمختاری گسترده‌ای به قدیروف داد.  

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رمضان قدیروف جنگ اوکراین افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار پوتین نسبت به مداخله خارجی در سیاست‌های روسیه پوتین با نامزدهای رقیب خود دیدار كرد (+فیلم)

دیگر خبرها

  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد