Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@14:28:41 GMT

افزایش تعداد کارمندان صرافی Coinbase در هند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۷۱۸۵

افزایش تعداد کارمندان صرافی Coinbase در هند

صرافی رمزارزی Coinbase در حال ورود به بازار ارزهای دیجیتال هند است و آماده شده تا سر و صدای زیادی به پا کند. این صرافی برنامه‌ای را برای استخدام بیش از یک‌هزار نفر در سال‌جاری در کشور هند اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این شرکت همچنین می‌خواهد یک رویداد اجتماعی کریپتو را در بنگلور میزبانی کند و کمک‌های مالی به ارزش یک میلیون دلار به پروژه‌های Web۳ در کشور اعطا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل این شرکت در یک پست وبلاگی این خبر را تأیید کرد. این شرکت سال گذشته مرکز فناوری خود در هند را راه‌اندازی کرد و اکنون ۳۰۰ کارمند دارد.

آرمسترانگ نوشت: ما برنامه‌های بلندپروازانه ای برای هند داریم و فقط در سال‌جاری به دنبال استخدام بیش از ۱۰۰۰ نفر در مرکز هند هستیم.

گسترش Coinbase در هند با اجرایی شدن قوانین مالیاتی کریپتو در این کشور صورت می‌گیرد. لایحه ۳۰ درصد مالیات بر عایدی سرمایه بر سود کریپتو قانونی شد و مالیات یک درصدی بر روی همه تراکنش‌های ارز دیجیتال نیز آغاز خواهد شد. این مالیات‌ها قبلاً منجر به کاهش حجم معاملات ارزهای دیجیتال در کشور شده است و بسیاری از سهامداران نگران هستند که این امر بر نقدینگی در این صنعت رو به رشد تأثیر بگذارد.

Coinbase فرصتی را در بازار هند می بیند

Coinbase بر این باور است که مالیات نشان‌دهنده یک چارچوب نظارتی در آینده است و هند را به مکانی مناسب برای نوآوری‌های رمز ارزی تبدیل می‌کند؛ آرمسترانگ گفت: ما برای بلندمدت در هند سرمایه گذاری خواهیم کرد. مقامات هند از یک موضع نظارتی خصمانه نسبت به صنعت کریپتو استقبال کرده‌اند، حتی با وجود اینکه این فضا در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال ارز دیجیتال دارد. تلاش بانک مرکزی برای ممنوع کردن نهادهای تحت نظارت از همکاری با شرکت‌های دارایی دیجیتال در کشور توسط دیوان عالی در سال ۲۰۲۰ لغو شد.

کد خبر 567663

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صرافی Coinbase صرافی کوین بیس صرافی ارز دیجیتال رمز ارز ارز دیجیتال بیت کوین هند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: با صدور مجوزهای جدید تاسیس، تعداد داروخانه‌ها در شهرستان خوی به بیش از دو برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی از انبار دارویی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

حسین حبیب‌زاده در این بازدید اظهار کرد: طی دو سال گذشته به ۳۰ داروخانه جدید مجوز تأسیس صادر شده است.

وی افزود: با صدور مجوزهای جدید شمار داروخانه‌های این شهرستان از ۲۸ به ۵۸ داروخانه رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی گفت: با افزایش دو برابری تعداد داروخانه‌های خوی روند توزیع و تأمین دارو در شهرستان به استانداردها و شاخص‌های لازم نزدیک شد.

حبیب‌زاده ادامه داد: در این مدت همچنین با راه‌اندازی یک داروخانه شبانه‌روزی جدید تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی شهرستان نیز به ۹ داروخانه رسیده است.

کد خبر 748035

دیگر خبرها

  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • چه کسانی با مالیات بر عایدی سرمایه مخالف هستند؟
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست